اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد نماینده شورای شهر بشرویه:

جذب نیرو در بیمارستان بشرویه محقق نشده است

خبرگزاری فارس: نماینده شورای شهر بشرویه گفت:‌ با وجود اینکه مسئولان وزارت بهداشت در سفرهای استانی قول مساعد برای جذب نیرو در بیمارستان تازه تأسیس این شهرستان را داده بودند تاکنون این مسئله با وجود نیاز شدید محقق نشده است.

جذب نیرو در بیمارستان بشرویه محقق نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد جعفرزاده صبح امروز در نخستین جلسه شوراهای اسلامی خراسان‌جنوبی در سال 91 اظهار داشت:‌ هزینه ساخت این بیمارستان توسط مردم این شهرستان تأمین شده است که با فعالیت پنج متخصص خدمات خوبی را به مردم ارائه می‌دهد.

وی با تأکید بر رضایت مردم از فعالیت این بیمارستان تصریح کرد: با وجود قول مساعد مسئولان در سفرهای هیئت دولت برای جذب 267 نیرو در سه بیمارستان تازه تأسیس استان در ابلاغیه جدید با جذب نیرو در دو بیمارستان موافقت که بشرویه در این جذب نیرو نادیده گرفته شده است.

نماینده شورای اسلامی شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه مسئولان استانی نظر مساعدی در جذب نیرو داشته‌اند، گفت: با توجه به اینکه استخدام نیرو در اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود انتظار می‌رود مسئولان استانی و استاندار خراسان‌جنوبی در تحقق این امر تلاش لازم را انجام دهند.

*نبود اداره ثبت اسناد یکی از مشکلات بشرویه

جعفرزاده به سایر مشکلات این شهرستان اشاره کرد و افزود: نبود سازمان ثبت اسناد و املاک در شهرستان بشرویه با توجه به اینکه 180 کیلومتر فاصله روستایی و 100 کیلومتر فاصله شهری تا سایر شهرستان‌ها وجود دارد این مسافت علاوه بر زمان‌بر بودن حوادث جاده‌ای را در بر دارد که لازم است این مشکل حل شود.

وی از نبود نمایندگی سازمان تأمین اجتماعی، پلیس + 10و بنیاد مسکن به‌عنوان سایر مشکلات این شهرستان اشاره کرد و گفت: مجوز راه‌اندازی پلیس +10 توسط بخش خصوصی اخذ شده است که با وجود گذشت بیش از هفت ماه از این اقدام تاکنون اجرایی نشده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول