اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شوشتر خبر داد

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شوشتر از راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان خاتم‌الانبیاء در آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر

دکتر جواد شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر نیازمند بخش‌های تخصصی است که با راه‌اندازی این درمانگاه تا حدی مشکلات آن برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه تخصصی این بیمارستان در حال راه‌اندازی است، گفت: این درمانگاه در زمینی به مساحت200 متر مربع ساخته شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی این درمانگاه تخصصی گفت: برای راه‌اندازی این درمانگاه بیش از 400 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

شریعتی با اشاره به مزایای درمانگاه تخصصی خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به این درمانگاه از حضور متخصصان برای معاینه و درمان استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: زباله‌سوزهای بیمارستانی از جمله مسائلی بود که از بدو ورود به شوشتر آن را پیگیری کردم و در این باره اقدامات زیادی انجام شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در شرایط کنونی دو زباله سوز بیمارستانی در شوشتر وجود دارد و در حال تلاش برای فراهم آوردن مقدمات کار برای نصب این دو دستگاه هستیم.

وی با اشاره به هزینه انجام شده برای این دو دستگاه خاطر نشان کرد: برای این دو دستگاه تا کنونی یک میلیارد و800 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

شریعتی تاکید کرد: این زباله‌سوزها با دلار دولتی تهیه شده است و در صورت خرید با دلار آزاد هزینه‌ای بسیار بیش از این باید پرداخت می‌کردیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر زباله سوز بیمارستان الهادی شوشتر در حال نصب است و امید است در روزهای آتی از آن بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول