اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شوشتر خبر داد

کلنگ‌زنی بیمارستان 167 تختخوابی شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شوشتر از کلنگ‌زنی بیمارستان 167 تختخوابی در هفته‌های آینده خبر داد و گفت: این پروژه ردیف اعتبار ملی دارد.

کلنگ‌زنی بیمارستان 167 تختخوابی شوشتر

دکتر جواد شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: بیمارستان 167 تختخوابی شهرستان شوشتر به زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم تا زمان را برای این پروژه از دست ندهیم و این مهم در اسرع وقت انجام خواهد شد.

این مقام مسئول اعتبار ملی این پروژه را بیش از 12 میلیارد ریال در سال نخست اعلام کرد و گفت: بیمارستان 167 تختخوابی که از مصوبات سفر نخست هیئت دولت به خوزستان به شمار می‌رود، مشکلات و محدودیت‌های مربوط به بستری بیماران را برطرف می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: رفع مشکلات درمانی شهرستان شوشتر در صدر برنامه‌های در نظر گرفته شده در سال91 قرار دارد.

وی افزود: بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) شوشتر نیازمند بخش‌های تخصصی است که با راه‌اندازی این درمانگاه تا حدی مشکلات آن برطرف می‌شود.

شریعتی با اشاره به اینکه درمانگاه تخصصی این بیمارستان در حال راه‌اندازی است گفت: این درمانگاه در زمینی به مساحت200 متر مربع ساخته شده است  و برای راه‌اندازی آن بیش از 400 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی با اشاره به مزایای درمانگاه تخصصی بیان کرد: مردم می‌توانند با حضور در این درمانگاه از حضور متخصصان برای ویزیت استفاده کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول