اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان دشتستان خبر داد

انجام 10 هزار عمل جراحی در بیمارستان 17 شهریور برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شهرستان دشتستان از انجام 10 هزار عمل جراحی در بیمارستان 17 شهریور برازجان خبر داد.

انجام 10 هزار عمل جراحی در بیمارستان 17 شهریور برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا کهن بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان دشتستان در هفته سلامت و بهداشت برنامه‌های متنوعی برگزار کرده و تلاش کرده‌ایم در بهبود وضعیت سلامت شهروندان تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به آمار عملکرد این شبکه در یک سال اخیر افزود: طی یک سال گذشته بیش از 754 هزار نفر به مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت و بیمارستان‌های دشتستان مراجعه کرده‌اند و از خدمات بهداشتی و درمانی این شبکه برخوردار شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطر نشان کرد: بیش از نیم میلیون نفر از این تعداد در بیمارستان 17 شهریور برازجان معالجه شده‌اند و 254 هزار نفر نیز از خدمات بهداشتی و درمانی سایر مراکز برخوردار شده‌اند.

کهن تصریح کرد: در یک سال اخیر تعداد 19 هزار و 200 نفر در بیمارستان 17 شهریور برازجان بستری شده‌اند و بیش از 10 هزار عمل جراحی نیز در این بیمارستان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در مدت یاد شده بیش از 183 هزار آزمایش در آزمایشگاه‌های شبکه بهداشت دشتستان انجام گرفته و تعداد 35 هزار عکس رادیولوژی نیز انجام شده است.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان اذعان داشت: در یک سال اخیر بیش از 2500 سرباز در دشتستان در مقابل بیماری‌های دیفتری و کزاز و مننژیت واکسینه شده‌اند.

کهن از واکسیناسیون 83 هزار کودک زیر 6 سال در شهرها و روستاهای دشتستان خبر داد و گفت: در سال گذشته تعداد 48 هزار کودک زیر 6 سال در شهرها و 35 هزار کودک نیز در روستاها در برابر 6 بیماری واکسینه شده‌اند.

وی افزود: سل، کزاز، دیفتری، سیاه سرفه، فلج اطفال و هپاتیت از جمله بیماری‌هایی هستند که کودکان در برابر آنها واکسینه شدند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول