اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

آسان‌سازی فعالیت‌های کشاورزی از برنامه‌های سال جاری است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: فعال کردن تولیدکنندگان بخش کشاورزی و آسان‌سازی فعالیت‌های کشاورزی برای دیگر افراد جامعه از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

آسان‌سازی فعالیت‌های کشاورزی از برنامه‌های سال جاری است

محمدرضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدامات لازم از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برای تحقق شعار سال انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه استان زنجان آمادگی لازم برای تحقق شعار را دارد، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی در قالب کارگروه توسعه کشاورزی از سوی هئیت دولت به استان‌ها اعلام شده است، یادآور شد: این برنامه‌ها در استان زنجان نیز با برگزاری کارگروه‌های مختلف پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه حمایت از کشاورزان از برنامه‌های اصلی سازمان جهاد کشاورزی است، خاطرنشان کرد: حمایت‌های ویژه‌ای از سوی دولت در سال جاری از اقدامات کشاورزی انجام می‌شود.

نهاوندی‌پور بر ضرورت توجه ویژه به بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: فعالان کردن تولیدکنندگان بخش کشاورزی و آسان‌سازی فعالیت‌های کشاورزی برای دیگر افراد جامعه از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های جهاد کشاورزی در قالب نهضت کشاورزی در سال جاری پیگیری می‌شود، یادآور شد: با این اقدامات جهش فوق‌العاده‌ای در بخش کشاورزی را شاهد خواهیم بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان مجموع کل اراضی استان زنجان را 2 میلیون و 200 هزار هکتار عنوان کرد و گفت: یک میلیون و 200 هکتار از اراضی استان زنجان جزو منابع طبیعی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه  800 هزار و 80 زمین کشاورزی در استان زنجان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدامات مطلوبی در زمینه کشاورزی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به بهره‌برداری 88 هزار بهره‌بردار از زمین‌های کشاورزی استان زنجان یادآور شد: باید در راستای حفظ و توسعه منابع طبیعی اقدامات مطلوبی انجام شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول