اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی سیستان‌وبلوچستان:

توسعه بخش کشاورزی یک فرصت استثنایی برای کشاورزی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: طرح توسعه بخش کشاورزی یک فرصت استثنایی برای امر کشاورزی است که باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

توسعه بخش کشاورزی یک فرصت استثنایی برای کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، محمدعلی کیخا در جلسه کار گروه توسعه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان بر اهمیت طرح توسعه بخش کشاورزی در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار ساکن در روستاها و روستاییان فاقد زمین و فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی تاکید کرد.

وی افزود: این امر علاوه بر اشتغال‌زایی در تولید محصولات کشاورزی نیز موثر خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: تحقق این هدف که استقلال و خودکفایی کشور در بخش‌های تولیدی را به همراه دارد نیازمند همکاری مسئولان بخش‌های مختلف، رده‌های مدیریتی، انسجام در برنامه‌ریزی و هماهنگی است.

کیخا توجه ویژه به بخش کشاورزی و کارکردها، زمینه اشتغال‌زایی و افزایش سهم تولیدات در این بخش را مورد تاکید قرار داد.

وی بیان داشت: طرح توسعه بخش کشاورزی یک فرصت استثنایی برای بخش کشاورزی است که نهایت تلاش و همکاری مسئولان در این بخش را خواستاریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در ادامه، ترویج و آموزش را متضمن بهره‌وری در بخش کشاورزی مطرح کرد و گفت: در آموزش و ترویج، انتقال علوم و فنون به شاغلان بخش مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

نبی‌یاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با اشاره به فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: طرح توسعه بخش کشاورزی در استان، تحول عظیم بخش کشاورزی را در آینده به دنبال خواهد داشت.

عباس خسروی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان هم ضمن پاسخگویی به سئوالات مطرح از سوی مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های استان گفت: طرح توسعه بخش کشاورزی با رعایت موارد قانونی برای واگذاری زمین به جوانان جویای کار در روستاها به منظور اشتغال، تولید و خودکفایی ایران در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

معاونان سازمان، مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان‌ها نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول