اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

مسئولان زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: مسئولان، برگزارکنندگان و مجریان انتخابات شهرستان پلدختر با ایجاد احساس آرامش در بین مردم در برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند.

مسئولان زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر با بیان اینکه همه مسئولان منطقه باید تلاش کنند تا شرایط حضور حداکثری و بانشاط و پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی فراهم شود، گفت: حضور حداکثری خواست مقام معظم رهبری و مسئولان نظام است که این حضور خود خنثی کنند، دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

وی گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب یأس و ناامیدی دشمن می‌شود و همه ما وظیفه داریم، زمینه را برای حضور گسترده مردم را فراهم کنیم.

لروند بی‌تقوایی و پخش شب‌نامه‌ها و سخنرانی‌های خارج از معیارهای اسلامی و بداخلاقی انتخاباتی را مورد نکوهش قرار داد و از مسئولان شهرستان خواست انتخاباتی در خور شأن و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار کنند.

امام جمعه پلدختر از وضعیت موجود در بازار وضعف نهادهای نظارتی شهرستان انتقاد کرد و گفت: نظارت به فراموشی سپرده شده است.

وی با تأکید بر دقت و رسیدگی دستگاه‌های نظارتی برای کاهش فشار تورم بر بازار اظهار داشت: نباید مردم زیر بار گرانی و تورم قرار گیرند، زیرا مطالبه فوری مردم و رهبری، رسیدگی به مسئله گرانی است.

لروند افزود: برخی از مغازه‌داران در این شهر گران‌فروشی می‌کنند و اجناس را به دو برابر قیمت به فروش می‌رسانند که مسئولان ذی‌ربط در زمینه گرانی افسارگسیخته فکری و تدابیری بیاندیشند و با گران‌فروشان برخورد قاطع کنند.

وی از مسئولان و ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان که با برنامه‌ریزی رضایت مسافران و مهمانان و گردشگران را فراهم کردند، تقدیر کرد.

امام جمعه پلدختر از عدم رعایت برخی مسایل در خوابگاه‌های دانشجویی در این شهر نیز انتقاد کرد و گفت: مسئولان خوابگاه‌های دانشجویی را مورد بازدید و نظارت بیشتری به این‌گونه واحدهای اقامتی و رفاهی داشته باشند تا شاهد مسائل غیراخلاقی نباشیم.

وی از تشکیل شناسنامه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان پلدختر از سوی نهاد امامت جمعه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی در آینده خبر داد.

امام جمعه پلدختر گفت: مصوبه‌ای در جلسه فرهنگ عمومی شهرستان به تصویب رسیده که در آن مسئولان شهرستان هفته‌ای یک بار در مراسم شبی با مردم روستا حضور پیدا کنند.

وی از مسئولان پلدختر خواستار اجرایی شدن این مصوب و حضور در جمع روستائیان شهرستان شد.

لروند از نیروی انتظامی خواست با فروشندگان البسه مبتذل و اقلام خارجی که نمود شیطان‌پرستی بر روی آنها وجود دارد برخورد قانونی کنند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول