اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دامپزشکی ارزوئیه خبر داد

تشدید نظارت دامپزشکی ارزوئیه در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ارزوئیه گفت: 2 گروه دامپزشکی در ایام نوروز نظارت بر فرآورده‌های دامی شهرستان ارزوئیه را به عهده دارند.

تشدید نظارت دامپزشکی ارزوئیه در ایام نوروز

مرضیه صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارزوئیه اظهار داشت: دو گروه دامپزشکی در ایام نوروز نظارت بر فرآورده‌های دامی شهرستان ارزوئیه را به عهده دارند.

صادقی خاطرنشان کرد: این گروه‌ها در دو بخش ثابت و سیار از تاریخ 22 اسفند ماه جاری تا پایان تعطیلات نوروز، وظیفه نظارت و بازرسی از مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های دامی در شهرستان ارزوئیه را به عهده دارند.

وی بیان داشت: نظارت بر رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها، ماشین‌های حمل و نقل گوشت و فروشگاه‌ها از وظایف گروه‌های دامپزشکی محسوب می‌شود.

صادقی تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی تولید کنندگان و توزیع کنندگان محصولات دامی مراتب برای رسیدگی قضایی و برخورد قانونی با متخلفان به دادگاه ارجاع می‌شود.

وی اذعان داشت: مردم فهیم و آگاه شهرستان با توجه به دقت در خرید مواد غذایی سالم و بهداشتی، کارشناسان و بازرسان را در انجام امور محوله یاری کنند.

صادقی گفت: شماره تلفن‌های 4720380 و 4721742 در تمام ساعت‌های شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به همشهریان هستند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول