اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی مازندران خبر داد

نظارت 51 اکیپ دامپزشکی نوروزی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی مازندران از نظارت 51 اکیپ ثابت و مستقر دامپزشکی در ایام نوروز در مازندران خبر داد.

نظارت 51 اکیپ دامپزشکی نوروزی در مازندران

مجید مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: این اداره کل با تشکیل 34 اکیپ سیار برای نظارت بر کارخانجات، سردخانه‌های نگهداری مواد پروتئینی، رستوران‌ها و مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی و 17 اکیپ ثابت مستقر در شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها، آرامش خاطر را در زمینه مصرف مواد غذایی در بین مسافران تامین می‌کند.

وی تصریح کرد: بر اساس سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور و به استناد دستورالعمل‌های صادره، این اداره کل از 20 اسفند ماه سال جاری فعالیت‌های طرح نوروزی خود را آغاز کرده و تا 20 فروردین سال 91 به مدت یک ماه ادامه دارد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به تشکیل اکیپ‌های ثابت و سیار در سطح استان و نظارت بر نحوه عرضه انواع فرآورده‌های خام دامی، تصریح کرد: با توجه به اینکه مازندران هر ساله پذیرای مسافران بی‌شماری است وظیفه ما برای کنترل و نظارت‌های بیشتر بر مراکز عرضه مواد پروتئینی برای سلامت مسافران نوروزی بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها در طول تعطیلات ایام نوروزی با استقرار کارشناس کشیک آماده پاسخگویی به سئوالات مسافران و هم‌استانی‌ها هستند، ادامه داد: تمام افراد در صورت مشاهده عرضه فرآورده‌های خام دامی به صورت غیرمجاز و یا غیربهداشتی می‌توانند با تماس با شبکه‌های دامپزشکی شهرستان مورد نظر، موضوع را اطلاع داده تا اقدامات قانونی لازم به عمل آید.

مختاری خاطرنشان کرد: این اداره کل برای اطلاع‌رسانی اقدام به چاپ بروشورهای بهداشتی کرده است که توسط همکاران در طول این ایام توزیع می‌شود و مسافران می‌توانند با مطالعه این بروشورها در مواقع خرید انواع مواد پروتئینی دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول