اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی فهرج:

شبکه دامپزشکی فهرج در ایام نوروز فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج در ایام نوروز فعال است.

شبکه دامپزشکی فهرج در ایام نوروز فعال است

مهدی بمان‌دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج با اشاره به اینکه شبکه دامپزشکی به عنوان یکی از مراکز مهم در سلامت مردم و جامعه خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد، اظهار داشت: طرح نظارتی شبکه دامپزشکی در ایام نوروز تشدید می‌شود.

وی به برنامه‌های پیش‌بینی شده شبکه دامپزشکی در ایام نوروز در شهرستان فهرج اشاره کرد و گفت: سال جاری نیز به روال سال‌های گذشته در راستای سلامت مردم و مسافران برنامه‌های بهداشتی و نظارتی از 22 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ماه 91 ادامه دارد.

بمان‌دشتی افزود: یک اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت در این ایام کار نظارت بر مراکز عرضه مواد خامی، کبابی‌ها، رستوران‌های برون‌شهری و درون‌شهری و تالارها و ... را انجام می‌دهند و کار بازرسی و نظارت نیز با همکاری ستاد تسهیلات نوروزی انجام می‌شود.

وی همچنین بر همکاری بیشتر مردم با شبکه دامپزشکی تأکید کرد و بیان داشت: در ایام عید کشیک اداره و اکیپ‌های بازرسی آماده پاسخگویی به مسافران نوروزی و مردم است و با تخلفاتی که از سوی رستوران‌ها و مراکز عرضه مواد خامی انجام شود، برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش فارس، شهرستان فهرج با قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیتی کرمان - زاهدان و فهرج - ایرانشهر در مسیر بندر چابهار با داشتن بناهای تاریخی و باستانی،اکوسیستم زیبا تپه‌های شنی، کلوت‌ها، نبکاها و نخلستان‌های سرسبز هموار مورد توجه گردشگران و میهمانان نوروزی قرار دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول