اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت از محیط زیست قم خبر داد

ایجاد رشته‌های دینی با گرایش محیط زیست

خبرگزاری فارس: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم از گسترش فعالیت‌ها و همکاری با حوزه علمیه استان قم در زمینه ایجاد رشته‌های جدید دینی و اسلامی با گرایش محیط زیست خبر داد.

ایجاد رشته‌های دینی با گرایش محیط زیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمود رکنی در نشستی با معاون امور حوزه‌های علمیه بر روند همکاری با مراکز علمی و حوزوی در سطح استان تاکید کرد و گفت:‌ فرهنگ سازی موفق در محیط زیست در صورتی می‌تواند تحقق یابد و ضمانت اجرایی پیدا کند که بر پایه شالوده‌های دینی، مذهبی و اسلامی باشد.

وی در خصوص همکاری با مراکز علمی و مذهبی که در راس آنها حوزه‌های علمیه قرار دارند، بر ایجاد رشته‌های فقه، فلسفه، اخلاق و محیط زیست با همکاری معاونت آموزش حوزه علمیه و سایر مراکز حوزوی تاکید کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به اهمیت حفاظت محیط زیست در اسلام و تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: باید همه مسئولان در چارچوب رهنمودهای ایشان گام برداشته و مسیر پیشرفت و توسعه و بالندگی را طی کنند.

وی بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی استان به خصوص مراجع معظم، علما و حوزه‌های علمیه در توسعه و گسترش فرهنگ زیست محیطی استان تاکید کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های محیط زیست استان فراهم کردن زمینه‌های همکاری متقابل با مراکز علمی و دینی استان و همچنین ایجاد تشکل‌های زیست محیطی در این مراکز با حضور طلاب و روحانیون است.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول