اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نیر:

محیط زیست سالم جسم سالم را به ارمغان می‌آورد

خبرگزاری فارس: شهردار نیر گفت: سلامت محیط زیست سالم پیام‌ دهنده و مبشر جسم و تن سالم است.

محیط زیست سالم جسم سالم را به ارمغان می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شجاع اقبالی صبح امروز در حرکت نمادین پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر اظهار داشت: همه ما در قبال سلامت همدیگر مسئول و موظفیم و باید این سلامتی را ابتدا از محیط زیست خود آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه جامعه سالم نشاط روحی افراد را نیز به دنبال دارد، افزود: هر قدر بتوانیم در راستای ارتقای ضریب بهداشتی جامعه اقدام کنیم به همان میزان در تامین سلامت افراد نیز موفق عمل کرده‌ایم.

شهردار نیر با تاکید بر اینکه پروژه‌های مناسب و متناسب با سلامت عمومی باید در شهرها و مناطق تعریف و اجرایی شود، ابراز داشت: ما نیازمند اجرای اماکن و محیط‌ های مناسب به ویژه برای سالمندان هستیم تا بتوانیم شعار هفته سلامت امسال را که سالمندی و سلامت نامگذاری شده محقق کنیم.

این مسئول ادامه داد: سالمندان جامعه ما نیازمند توجه و تفقد عاطفی هستند و هرگونه بد رفتاری با آنان می‌تواند زمینه ناخشنودی آنان را فراهم کند.

وی در ادامه به پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیز اشاره کرد و گفت: این حرکت نمادین توصیه‌ای برای تمام شهروندان است تا با پاکسازی و پاکیزه نگه داشتن محل زندگی خویش سلامت جسمی خود را تضمین کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حرکت نمادین که به همت اعضای تیم پیشاهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان نیر و با همکاری شهرداری شهر نیر انجام شد تفرجگاه بولاغلار و در اطراف آن پارک جنگلی نوالار از پسمانده و زباله‌های سیزده بدر پاکسازی شد.

در این برنامه 35 عضو کانون پیشاهنگی هلال احمر نیر زباله های موجود در این مناطق را جمع‌آوری کردند تا دوستداران طبیعت از زیبایی موجود در آن لذت ببرند.

همچنین این افراد در طوماری خواستار حفاظت از محیط زیست و عرصه‌های طبیعی توسط اقشار مختلف مردم شده و بر حفظ محیط زیست برای سالم ماندن و سالم زیستن تاکید کردند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول