اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مهاباد:

سازندگی علمی از نشانه بارز بسیجی نمونه است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مهاباد گفت: سازندگی علمی، اخلاص معنوی، فکری و اخلاقی از نشانه‌های بارز یک بسیجی نمونه است.

سازندگی علمی از نشانه بارز بسیجی نمونه است

 به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد، حجت‌الاسلام جمال قدرتی در سومین مرحله از اردوی عملی آمادگی دفاعی در اردوگاه شهید قدوسی مهاباد اظهار داشت: جوانان باید برای دفاع از کیان اسلامی اصول و فنون مقابله با دشمن را فرا گیرند.

وی افزود: بسیج متشکل از اقشار مختلف مردم، برخوردار از توانایی‌های جدی برای نقش‌آفرینی به بهترین نحو ممکن در عرصه‌های مختلف است.

این مسئول تاکید کرد: این نهاد پویا باید با گستردگی، تنوع مأموریت و تعدد مخاطبان و همچنین متناسب با خرده فرهنگ‌هایی که در جای جای ایران اسلامی وجود دارد، برنامه‌ریزی مناسبی برای انجام وظایف محوله و پاسخ به نیازها داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مهاباد با بیان این که ویژگی بارز بسیج تبعیت از فرامین رهبری است و با تأکید بر لزوم ولایت‌پذیری همه آحاد جامعه، گفت: بسیجی باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و در مسیر تحقق فرامین رهبری گام بردارد.

کارشناس مسئول آموزش متوسطه آموزش و پرورش مهاباد نیز گفت: این آموزش‌ها با همکاری بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مربیان این نهاد به صورت منظم انجام می‌شود.

منصور حاجی، اضافه کرد: بیش از یک هزار و 100 دانش‌آموز دختر در مقطع دوم متوسطه، زمینه‌های لازم برای آمادگی دفاعی و مقابله با جنگ نرم و جنگ سخت دشمن را در طول سه روز فرا می‌گیرند.

سومین مرحله از اردوی عملی دانش‌آموزان دختر در مقطع دوم متوسطه مهاباد، از 22 تا 24 فروردین در اردوگاه شهید قدوسی این شهرستان برگزار می‌شود.

جمع نمرات دانش‌آموزان در این دوره‌های آموزشی در درس آمادگی دفاعی آنها لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول