اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

جمع‌آوری2500 تن زباله در ایام نوروز در شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از جمع‌آوری بیش از 2 هزار و 500 تن زباله در ایام نوروز از سطح شهر شوشتر خبر داد و گفت: نوروز سال‌جاری در شهرداری شوشتر از نظر گردشگران بی نظیر بود.

جمع‌آوری2500 تن زباله در ایام نوروز در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر آرش دُر صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در نیمه نخست فروردین و ایام نوروز سال91 بیش از 2 هزار و 500 تن زباله از سطح شهر و پارک‌های شوشتر جمع‌آوری شد که در نوع خود این حجم زباله بسیار کم سابقه است.

وی با بیان اینکه این میزان زباله مربوط به دو بخش زباله شهری و پارکی بوده است، تصریح کرد: بیش از یک‌هزار تن به پارک‌های شوشتر و یک‌هزار و 500 تن نیز به زباله شهری اختصاص داشته است.

شهردار شوشتر تاکید کرد: در ایام نوروز بیش از 2 هزار و 500 کیسه مخصوص جمع‌آوری زباله ماشینی به مهمانان نوروزی شوشتر تحویل داده شد که این کیسه‌ها همگی منقوش به آرم شهرداری شوشتر بوده است.

دُر با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در ایام نوروز به طور شبانه روزی‌ به مهمانان نوروزی خدمات دهی کرده ‌است، گفت: شهرداری شوشتر در ایام نوروز تلاش زیادی برای ارائه خدمات به مهمانان نوروزی کرده است و در این مدت شهرداری شوشتر امور اداری و خدماتی خود را به صورت ویژه به همشهریان و مهمانان نوروزی ارائه کرد.

وی تاکید کرد: تنظیف پارک‌های شهری در صدر برنامه‌های نوروزی شهرداری شوشتر بود و به همین منظور نیروهای ویژه‌ای در نظر گرفته شد تا لحظه به لحظه این امر مهم انجام شود.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه لکه‌گیری معابر شهری از اهم برنامه‌های اجرا شده پیش از نوروز بود، تاکید کرد: در ایام فروردین ماه گروه آسفالت و لکه‌گیری شهرداری با هم تجمیع شد و امور آسفالت و لکه‌گیری شهر شوشتر را با سرعت بیشتری انجام داد.

وی تاکید کرد: کمپ نوروزی شهرداری شوشتر از بی‌نظیرترین کمپ‌های استان خوزستان بود و در این باره تلاش بسیار زیادی شد تا مهمانان نوروزی در رفاه کامل باشند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول