اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و حمل و نقل ترافیک رشت خبر داد

افتتاح اصلاح هندسی فلکه نیروی دریایی رشت

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت گفت: به زودی اجرای اصلاح هندسی فلکه نیروی دریایی ابتدای مدرس رشت به پایان می‌رسد

افتتاح اصلاح هندسی فلکه نیروی دریایی رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرامرز جمشید پور صبح امروز در جریان بازدید از طرح مذکور با اشاره به اجرای طرح هندسی فلکه نیروی دریای بلوار مدرس رشت اظهار کرد: این طرح به منظور  فراهم کردن فضای مناسب برای دور زدن ایمن و روان وسایل نقلیه عبوری از تقاطع نیروی دریایی در حال اجراست.

وی، ساماندهی خروجی تقاطع به طرف جانبازان رشت را از دیگر اهداف اجرای طرح هندسی فلکه نیروی دریایی بلوار مدرس این شهر ذکر کرد.

این مسئول، اعتبار اجرای طرح مذکور را 320 میلیون ریال بیان کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود این طرح در نیمه دوم اردیبهشت امسال به اتمام برسد.

وی، ادامه داد: اجرای دوربرگردان استاندارد تقاطع جانبازان در ابتدای کمربندی خرمشهر، ایجاد رفوژ میانی خیابان‌های استاد معین و نامجو از جمله طرح‌های در حال اجراست.

جمشیدپور، احداث جدا کننده در خیابان تختی و شریعتی رشت، ساخت میدان زرجوب، اصلاح هندسی تقاطع کنارگذر به خیابان شریعتی و کنارگذر تختی، ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری میدان گیل به میدان مصلی، احداث رفوژ وسط میدان گیل به امام علی (ع)، اصلاح هندسی تقاطع حشمت و... را از دیگر پروژه‌های ترافیکی و در حال اجرای رشت عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز نظرها، انتقادها و پیشنهادهای خود را درباره مشکلات ترافیکی و ناوگان حمل و نقل درون شهری رشت به آدرس m-traffik@rasht.ir ارسال کنند.

ا‌نتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول