اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب در بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب (داناب) در مدرسه راهنمایی قدس بوشهر افتتاح شد.

طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب در بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر صبح امروز در این آیین اظهار داشت: دانش‌آموزان باید بدانند اگر از سرمایه الهی آب محروم شویم ادامه زندگی برای ما سخت و غیر ممکن خواهد بود.

محمدحسن شنبدی افزود: طرح داناب با هدف فرهنگ‌سازی استفاده بهینه از مصرف آب و زنده نگه‌ داشتن طبیعت و استفاده صحیح و بهداشتی از آن در زندگی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: اهمیت آب در قرآن به اندازه‌ای است که خداوند متعال 63 بار از آن در قرآن نام برده است.

معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: اگر آب را هدر ندهیم جامعه‌ای سرشار از امید، سلامت، نشاط، شادابی و کشوری توسعه یافته و سربلند خواهیم داشت.

شنبدی تاکید کرد: یکی از راه‌های پیشگیری از مصرف بی‌رویه آب اجرای طرح داناب در مدارس است تا دانش‌آموزان با نحوه مصرف صحیح آب آشنا شوند.

وی گفت: همه با هم باید در جهت بهینه‌سازی آب و استفاده از آن در تمام شئونات زندگی تلاش کنیم و در واقع پیشگیری از هدر رفتن آب و مدیریت آب یک ضرورت است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با اشاره به اهمیت آب در کشور گفت: یکی از مهم‌ترین بحران‌های امروز کشور و استان بوشهر بحران جدی آب است که باید آن را مدیریت کنیم.

خلیل رضایی افزود: 17 منطقه آموزش و پرورش استان بوشهر، 430 مدرسه راهنمایی و 43 هزار دانش‌آموز مقطع راهنمایی در اجرای این طرح مشارکت دارند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول