اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه امسال

1885 واحد مسکن مهر در همدان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: یک هزار و 885 واحد مسکن مهر در همدان در سه ماهه نخست امسال افتتاح می‌شود.

1885 واحد مسکن مهر در همدان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز چهارشنبه در کارگروه امور زیربنایی و تأمین مسکن شهرستان همدان اظهار داشت: امسال درصدد هستیم تمام پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم .

وی تأکید کرد: به طور قطع تا به نتیجه نرسیدن این پروژه‌های نیمه تمام هیچ پروژه جدیدی را شروع نخواهیم کرد.

فرماندار همدان بیان داشت: ویژگی منحصر به فردی که پروژه‌های مسکن مهر همدان نسبت به تمام استان‌های دیگر دارد این است که تمام این پروژه‌ها در حریم داخلی شهر ساخته شده و این ویژگی فقط مختص همدان است.

وی عنوان کرد: با توجه به این که امسال با نام سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" است اولویت بحث استفاده از تولیدات داخل به استفاده از مصالح استانی و استفاده از پیمانکاران داخل است.

قهرمانی‌مطلق افزود: امسال را سال سامان دادن به پروژه‌های مسکن مهر قرار دادیم و این به معنای اتمام پروژه مسکن مهر نیست بلکه می‌خواهیم تمام پروژه‌های نیمه کاره را به نتیجه برسانیم.

وی اذعان کرد: اگر مسکن مهر نبود در حال حاضر قیمت مسکن در این حد نبود و بیشتر می‌شد و هم‌اکنون در استان همدان 11 هزار و 580 واحد مسکن مهر داریم که یک هزار و 885 واحد در سه ماهه نخست امسال آماده می‌شود.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: از این تعداد 50 واحد مربوط به حوزه علمیه و 174 واحد برای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و 96 واحد برای طلاب و... است.

وی در پایان سخنانش گفت: پروژه 120 واحدی زوج‌های جوان یکی از بهترین پروژه‌های ما بود که در سفر مقام معظم رهبری کلید خورد و در حال حاضر هم آماده برای افتتاح است اما صبر کردیم تا با پروژه‌های دیگر افتتاح کنیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول