اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل انتشارات سوره مهر

فروشگاه سوره مهر در یزد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: با حضور مدیرعامل انتشارات سوره مهر، فروشگاه انتشارات سوره مهر در دومین شهر تاریخی جهان افتتاح می‌شود.

فروشگاه سوره مهر در یزد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، محمدرضا نیکونژاد اظهار داشت: فروشگاه انتشارات سوره مهر روز 27 فروردین‌ماه جاری با حضور مدیرعامل انتشارات سوره مهر افتتاح می‌شود.

وی افزود: این فروشگاه با هدف دسترسی مخاطبان و علاقه‌مندان کتاب و توزیع بهتر آثار منتشر شده سوره مهر هم‌چنین عرضه محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی راه‌اندازی می شود.

نیکونژاد بیان داشت: این فروشگاه با وسعت حدود 50 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیون تومان ساخته و تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه در این فروشگاه کتاب‌های دفاع مقدس سوره مهر، کتاب‌های ادبی، هنری و کودک و نوجوان این انتشارات در معرض دید و خرید دوستداران کتاب قرار می‌گیرد، ادامه داد: این فروشگاه آماده ارائه خدمات به دستگاه‌ها، نهادهای فرهنگی و علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی است.

رئیس حوزه هنری استان یزد همکاری با مراکز دانشگاهی، دانش‌آموزی، علمی و آموزشی، کتابخانه‌های عمومی و مساجد را از عمده فعالیت‌های پیش‌بینی شده این انتشارات برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: این فروشگاه یک‌شنبه 27 فروردین‌ماه جاری ساعت 18 با حضور حمزه‌زاده، مدیرعامل انتشارات سوره مهر و جمعی از مسئولان استان یزد در حوزه هنری استان یزد واقع در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول