اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 12 میلیارد ریال محقق شد

افتتاح 4 طرح درمانی بهداشت و درمان نفت بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از افتتاح 4 طرح درمانی بهداشت و درمان نفت بوشهر خبر داد.

افتتاح 4 طرح درمانی بهداشت و درمان نفت بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مهرداد حسین‌زاده سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت خدمات قابل توجهی به مردم بومی و کارکنان صنعت نفت و گاز در استان بوشهر ارائه کرده است.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات ارائه شده بسیار خوب و قابل قبول است و شاهد رضایت خاطر مردم از این خدمات هستیم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از افتتاح چهار طرح درمانی بهداشت و درمان نفت بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: چهار طرح درمانی و پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر آماده افتتاح است.

حسین‌زاده تصریح کرد: بخش تصویربرداری دیجیتال بیمارستان توحید جم، بخش نمونه‌گیری آزمایشگاه طبی بیمارستان توحید، انبار تدارکاتی بیمارستان توحید و همچنین مرکز بهداشتی و درمانی پارس 2 طرح‌هایی هستند که به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی افزود: این طرح‌ها در مجموع با بودجه‌ای معادل 12 میلیارد ریال و با همکاری شرکت نفت و گاز پارس و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تکمیل و آماده بهره‌برداری شده‌اند.

این مسئول از کیفیت بالای طرح‌های یاد شده خبر داد و گفت: دستگاه رادیولوژی دیجیتال نصب شده در بیمارستان توحید در واقع نخستین دستگاه تصویربرداری دیجیتال در سطح مراکز درمانی وزارت نفت است. حسین‌زاده بیان کرد: همچنین انبار تدارکات دارویی بیمارستان توحید با زیربنای 250 مترمربع و با در اختیار داشتن سردخانه پنج تنی بالای صفر مخصوص نگهداری داروها و واکسن در محوطه بیمارستان توحید ساخته شده است.

وی با اشاره به اهمیت افتتاح بخش نمونه‌گیری آزمایشگاه بیمارستان توحید اذعان داشت: یکی از بخش‌های پرازدحام بیمارستان توحید که گله‌مندی و نارضایتی مراجعین را به همراه داشت، بخش نمونه‌گیری آزمایشگاه طبی بیمارستان توحید بود که با وجود مراجعه روزانه بیش از 140 نفر به این بخش، کار نمونه‌گیری آزمایشگاه طبی در فضایی بسیار کوچک و زیربنای 40 مترمربع به انجام می‌رسید.

حسین‌زاده اظهار داشت: در بخش جدید نمونه‌گیری آزمایشگاه ،این فضا به 180 مترمربع افزایش یافته و بخش نمونه‌گیری مردان و زنان به طور کامل از هم منفک شده، ضمن اینکه بخش پذیرش و سالن انتظار بسیار مناسبی برای این بخش ساخته شده است.

وی یادآور شد: مرکز بهداشتی درمانی سایت پارس کنگان نیز با زیربنای 200 مترمربع شامل اتاق ویزیت پزشک، داروخانه، اورژانس و اتاق بستری موقت راه‌اندازی می‌شود و همچنین دو دستگاه آمبولانس مجهز نیز در این مرکز درمانی مستقر شده است.

حسین‌زاده افزود: این چهار طرح درمانی و پشتیبانی همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در نیمه دوم اردیبهشت ماه 1391 و با حضور مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین مدیران عامل شرکت‌های مستقر در منطقه به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول