اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان تاکید کرد

ضرورت حضور بنیاد مسکن در کمیته نهضت کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: حضور بنیاد مسکن در کمیته نهضت کشاورزی استان زنجان ضروری است.

ضرورت حضور بنیاد مسکن در کمیته نهضت کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد حاجی‌زاده شامگاه شنبه در جلسه ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار کرد: ضروری است اداره کل بنیادمسکن به عنوان یکی از زیرگروه‌های کمیته نهضت کشاورزی لحاظ شود.

وی با بیان اینکه در راستای توجه به برنامه مهاجرت معکوس در استان حضور بنیاد مسکن در این کارگروه ضروری است، خاطرنشان کرد:‌ با ایجاد مجتمع‌های تولیدی در راستای حمایت از تولیدکنندگان نیاز به احداث خانه‌های جدید روستایی است که باید بنیاد مسکن در جریان این روند قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن باید از برنامه‌های نهضت کشاورزی استان اطلاعات دقیق داشته باشد، یادآور شد: حضور این بنیاد در برنامه‌های این کمیته موجب توجه به امور زیربنائی می‌شود.

مشاور استاندار زنجان در امور سرمایه‌گذاری نیز در ادامه این جلسه بر برگزاری نمایشگاهی از محصولات تولیدی استان تاکید کرد و افزود: باید محصولات تولیدی استان در معرض دید مردم قرار گرفته و این محصولات به مردم معرفی شود.

سیروس میانجی با بیان اینکه بسیاری از مردم زنجان از محصولاتی که در استان تولید می‌شود بی‌اطلاع هستند، افزود: مردم باید با آشنایی با تولیدات بومی استان برای تحقق شعار سال از تولیدات داخل استان استفاده کنند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان نیز در ادامه این جلسه بر ضرورت نامگذاری کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات به عنوان کمیته فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید با فرهنگ‌سازی مناسب و تبلیغ کالاهای ایرانی زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرد.

بهرام جلیل‌خانی با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تولیدی به دلیل تدبیر نامناسب مدیران این واحدها از بهره‌وری کافی برخوردار نیستند، خاطرنشان کرد: باید به نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین رکن تولید در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توجه ویژه شود.

وی بر ضرورت تولید دانش و فناوری در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: سرمایه‌های انسانی به عنوان سرمایه‌های ملی هر کشور باید مورد توجه بوده و برای تحقق شعار سال باید به این نیروی عظیم فکری توجه ویژه شود.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان با اشاره به لزوم ارائه آموزش‌های لازم به تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: توانمند‌سازی و ارائه آموزش‌های لازم موجب ارتقای مهارت کارگران می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول