اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز تاکید کرد

تلاش مسؤلان برای تحقق شعار حمایت از تولید ملی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: مسؤلان دستگاه‌ها از صدر تا ذیل باید برای تحقق شعار حمایت از تولید ملی تلاش کنند.

تلاش مسؤلان برای تحقق شعار حمایت از تولید ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز اظهار داشت: مردم انتظار دارند که قوای سه‌گانه برای تحقق هر چه سریع‌تر شعار مهم تولید ملی اقدام کنند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با اشاره به اهمیت و جایگاه والای تولید ملی در بحث خودکفایی کشور گفت: برای رسیدن به اهداف شعار مهم تولید ملی تمام دستگاه‌ها از صدر تا ذیل باید برنامه‌ریزی وسیع انجام دهند و برنامه خود را به مردم نیز ارائه دهند.

وی ابراز داشت: هیچ‌گونه تاخیری از سوی قوای مختلف برای تحقق تولید ملی قابل قبول نیست چراکه برای تحقق این موضوع زمان کافی نداریم و با توجه به اینکه شش ماهه دوم نیز در تاثیر مقدمات انتخابات ریاست جمهوری سال آینده قرار می‌گیرد مسؤلان باید از تمام زمان موجود بهره ببرند.

امام جمعه شیراز افزود: بحث تولید ملی تنها مربوط به حوزه اقتصادی نیست بلکه یک مقوله فرهنگی است که تمام وزارت‌خانه‌ها و قوای مقننه و قضائیه نیز باید به آن توجه کنند.

وی گفت: کشور ما نباید فضایی برای ورود کالاهای بی‌کیفیت کشورهای مختلف خارجی به دلیل زیاده‌خواهی برخی از قاچاقچیان این کالاها باشد.

ایمانی در ادامه با اشاره به روز 29 فروردین ماه به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: خدمت در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یک افتخار است چراکه نیروهای مسلح علاوه بر اینکه از تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کنند حافظ ارزش‌های اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در فارس ابراز داشت: پرسنل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در هر رده‌ای خادم اسلام، قرآن و ارزش های الهی هستند.

وی ادامه داد: توجه به تقویت تقوا و ارزش‌های اسلامی و همچنین آشنایی با تکنیک‌ها و سلاح‌های روز از وظایف نیروهای مسلح است.

ایمانی در ادامه با اشاره با اینکه حرم مطهر احمدابن موسی (ع) هم سنگر و مسجد است و هم حرم، خواستار توجه مسؤلان به فضای اطراف آن و جلوگیری از ناهنجاری‌ها شد.

وی در پایان با انتقاد از برنامه موسیقی و لهو و لعب در افتتاح یکی از مجتمع‌های تجاری در دهه فاطمیه اظهار داشت: مسؤلان آگاه باشند که مردم مسلمان ما نسبت به این مسائل حساس هستند.

به گزارش فارس، امیردکتر حسین محمدی فرمانده ارشد آجا در منطقه فارس و کهکیلویه و بویراحمد نیز پیش سخنران امروز نماز جمعه شیراز بود که اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگر آماده دفاع از تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: مردم بدانند که ما در حدی از آمادگی بسر می‌بریم که هیچ کشوری جرات هیچ‌گونه تهدید به ایران اسلامی را ندارد.

فرمانده ارشد آجا در منطقه فارس و کهکیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمنان می‌دانند که در صورت هر نوع اشتباهی با پاسخ محکم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه هستند.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول