اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در این شورا خبر داد

ارائه طرح نظارت بر تولید ملی در شورای‌ عالی استان‌ها

خبرگزاری فارس: نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها گفت: طرحی در خصوص نظارت کامل شوراها بر روند پیشرفت تولید ملی در نشست این شورا مصوب شد که شوراها باید با ارائه طرح و نظارت بر تولید، در این فرمان تأثیرگذار باشند.

ارائه طرح نظارت بر تولید ملی در شورای‌ عالی استان‌ها

محمدحسین پرندوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: بیشترین قشر در کشور ما جوانان هستند که حمایت و رفع مشکلات آنها باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

وی در این خصوص تصریح کرد: چه در اواخر رژیم منحوس پهلوی و چه بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون جوانان هر دهه با پیروی از رهبران این انقلاب افتخارآفرینانی برای این مملکت بوده‌اند و روزی شاهد خواهیم بود که در تولید ملی و خودکفا کردن کشور نیز افتخاری دیگر برای این نظام ثبت خواهند کرد.

عضو شورای عالی استان‌ها درباره اهمیت توجه به جوانان افزود: جوانان قدرت هر کشور خواهند بود و می‌توان با توسعه تولید ملی مشکل بیکاری جوانان که در رأس مشکلات قرار دارند را نیز برطرف کرد.

وی با اشاره به مهم بودن شعار امسال در پیشرفت کشور عنوان کرد: به همین منظور طرحی در خصوص نظارت کامل شوراها بر روند پیشرفت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ملی در نشست شورای عالی کشور مطرح و مصوب گردید که شوراها باید هم با ارائه طرح و هم با نظارت کامل از تولیدات در شهرها و روستاها در این شعار مهم تأثیرگذار باشند.

پرندوار خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارائه طرح‌های مهم در استان‌ خودمان بتوانیم بیشترین مشارکت در تحقق شعار سال 91 را در سطح کشور داشته باشیم که خود نیازمند حمایت بیشتر از جوانان در این زمینه است.

وی حمایت دولت را از بحث بنگاه‌های زودبازده و طرح‌های تولیدی خوب عنوان کرد و افزود: باید از نخبگان در طرح‌های تولیدی برای مشاوره و ارائه راهکار در استان استفاده کرده تا جوانان نیز با شرایط منطقه‌ای و استفاده از طرح‌های مؤثر وارد عرصه تولید شوند.

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول