اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

تحقق تولید ملی غلبه بر دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند گفت: تولید ملی یعنی غلبه کامل بر دشمن و بنابراین مسئله تولید ملی مسئله مهمی است.

تحقق تولید ملی غلبه بر دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زرند با اشاره به راه رسیدن  به سعادت و خوشبختی اظهار داشت: همه در دنیا دنبال سعادت و خوشبختی هستند، اما راه سعادت کدام راه است، بهترین راهنما در این زمینه قرآن محسوب می‌شود و خداوند به عصر قسم یاد می‌کند که انسان‌ها در خسران و زیان هستند.

وی با اشاره به تفاوت خسران و زیان خاطرنشان کرد: در خسران از بین رفتن اصل سرمایه صورت می‌گیرد، اما در ضرر اصل سرمایه باقی است.

کرمی‌پور با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ارتش بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدارهایی که با فرماندهان ارتش در سال‌های مختلف داشته‌اند به نقش و جایگاه ارتش اشاراتی داشته‌اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در رابطه به جایگاه ارتش فرمودند «ارتش با اتکا به توان علمی خود توانسته است، بسیاری از نیازهای خود را برطرف کند و امروز این توانایی مورد تحسین ناظران قرار گرفته است».

کرمی‌پور با اشاره به نامگذاری سال تولید ملی ‌حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: تولید ملی یعنی غلبه کامل بر دشمن و رهبر معظم انقلاب در این رابطه می‌فرمایند «ملت ایران با همت خود با عزم خود ‌با آگاهی و هوشمندی خود با همراهی و کمک مسئولان با برنامه‌ریزی درست مشکل تولید داخلی را برطرف کند».

امام جمعه زرند ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان فرمودند «در این میدان پیش بروید و بدون تردید بر چالش‌هائی که دشمن آن را فراهم کرده است، غلبه کامل و جدی پیدا می‌کنید»، بنابراین مسئله تولید ملی مسئله مهمی است.

وی با اشاره به غارت‌گری‌های آمریکا و قطع ارتباط سیاسی با استکبار عنوان کرد: امام راحل می‌فرمایند «من بارها گفته‌ام، هم اکنون اعلام می‌کنم که ایران باید قطع تمام وابستگی‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی خود با آمریکا به مبارزات قاطع خود علیه این جهانخوار بی‌رحم ادامه دهد و بعد در صورتی که ملت بیدار و شریف ما اجازه دهد، ارتباط بسیار عادی خود را در حد سایر کشورها  با آمریکا برقرار می‌کند».

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول