اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نام‌نویسی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان البرز آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز گفت: نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت هم‌زمان با سراسر کشور از امروز 26 فروردین‌ماه جاری در مراکز فنی و حرفه‌ای این استان آغاز شد.

نام‌نویسی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان البرز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز، حسن عزیزی افزود: متولدین 11 دی‌ماه 1369 به بعد می‌توانند در مسابقات مهارت شرکت کنند، هم‌چنین متولدین 11 دی‌ماه 1366 به بعد نیز فقط در رشته‌های ساخت و تولید تیمی و مکاترونیک مجاز به ثبت‌نام هستند.

وی اضافه کرد: جوانان و علاقه‌مندان رقابت‌های ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری شرکت می‌کنند.

به گفته این مسئول علاقه‌مندان شرکت در این رقابت‌ها تا 15 اردیبهشت‌ماه سال‌ جاری مهلت دارند برای نام‌نویسی به مراکز شهید رهبری، شهید خدایی، خواهران الزهرا، و زیبادشت در کرج و مرکز هشتگرد در شهر جدید هشتگرد و مرکز نظرآباد در نجم‌آباد مراجعه کنند.

عزیزی گفت: برای کسب اطلاعات بیشتر علاقه‌مندان می‌توانند با دبیرخانه مسابقات ملی مهارت به شماره تلفن 4486018 تماس حاصل کنند.

وی یادآور شد: این دوره از رقابت‌ها در 29 رشته مهارتی شامل پلی‌مکانیک، اتوماسیون، شبکه‌های کابلی، ساخت و تولید، مکاترونیک، طراحی مهندسی مکانیک، فرز و تراش CNC، فناوری اطلاعات، جوشکاری، کاشی‌کاری دیوار و کف، لوله‌کشی و گرمایشی و هم‌چنین الکترونیک، طراحی وب، تأسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی، آجرچینی، خیاطی، قنادی، آشپزی، اتصالات درب و پنجره، رباتیک، کابینت‌سازی چوبی، نجاری، جواهرسازی، فناوری اتومبیل، صافکاری اتومبیل، نقاشی خودرو، طراحی فضای سبز، برودتی، فناوری اطلاعات کامپیوتر شخصی و فناوری طراحی گرافیک برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: در چهل و یکمین دوره مسابقات جهانی مهارت 2011 میلادی که در لندن برگزار شد، پویا پیرحسینلو از استان البرز مدال برنز در رشته فناوری اطلاعات و مدیریت شبکه را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول