اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت صورت گرفت

اهدای 67000 سی‌سی خون از طرف کارکنان اداره‌کل بندر خوزستان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: به مناسبت هفته سلامت و روز جهانی بهداشت، کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان 67 هزار و 500 سی سی خون اهدا کردند.

اهدای 67000 سی‌سی خون از طرف کارکنان اداره‌کل بندر خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مقصود خادمی بصیر اظهار کرد: 180 نفر از کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن حضور در پایگاه سیار انتقال خون که به  مدت سه روز در درمانگاه مجتمع بندری امام خمینی(ره) مستقر شده و داوطلبانه خون اهدا کردند.

وی افزود: این کارکنان با اهدای خون خود، ضمن تلاش در سنگر کار و فعالیت، حس مسئولیت‌پذیری‌شان را به همنوعان خود به اثبات رساندند.

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان همچنین با اشاره به استقبال کارکنان این اداره کل به‌منظور اهدای خون به منظور کمک به همنوعان بیمار نیازمند به گروه‌های خونی مختلف خاطرنشان کرد: عملیات اهدای خون با همکاری و هماهنگی مرکز HSE واحد اداری و مالی صورت پذیرفت.

وی همچنین خبر از انجام برنامه اهدای خون به صورت مدون توسط مرکز HSE با هماهنگی و همکاری سازمان انتقال خون در دوره‌های صورت فصلی خبر داد.

خادمی بصیر گفت: اهدای خون علاوه بر کمک به رفع کمبود خون در سطح کشور، نجات زندگی و کسب رضایت الهی، فوایدی از قبیل کنترل ضربان قلب، فشار خون، دمای بدن، تشخیص کم‌خونی، نوع گروه خونی و ردیابی بیماری‌های منتقله از راه خون نظیر ایدز، هپاتیت و سیفلیس دارد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول