اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارائه بهتر خدمات

دفتر کانون هواداران سایپا به مجموعه انقلاب منتقل شد

خبرگزاری فارس: کانون هواداران باشگاه سایپای البرز با هدف ارائه خدمات بهتر به علاقه‌مندان تیم‌های ورزشی سایپا دفتر کانون هواداران خود را به مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی منتقل کرد.

دفتر کانون هواداران سایپا به مجموعه انقلاب منتقل شد

رحمت آبیار مسئول کانون هواداران باشگاه سایپا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: اواخر سال گذشته و با رایزنی‌هایی که باشگاه سایپا و اداره‌کل ورزش استان داشتند مقرر شد با اختصاص فضای اداری مناسب از سوی اداره‌کل ورزش استان دفتر کانون هواداران به مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی منتقل شود که این مهم در اواخر سال 90 اتفاق افتاد و کانون هواداران به محل جدید یعنی مجموعه انقلاب اسلامی منتقل شد تا از این پس کانون ارتباط بهتری با هواداران خود در استان البرز و در محل برگزاری دیدارهای مهم لیگ برتر فوتبال و والیبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: دفتر جدید کانون تجهیز شده و علاقه‌مندان به تیم‌های ورزشی سایپا می‌توانند برای اطلاع از برنامه‌های کانون و دریافت کارت هواداری و شرکت در برنامه‌های مدنظر و هم‌چنین ثبت‌نام در آکادمی فوتبال سایپا به این دفتر مراجعه و یا با شماره تلفن 4202011 تماس حاصل نمایند.

وی در پایان به برنامه‌های کانون هواداران در سال جدید اشاره کرد و گفت: در سال گذشته توفیقات خوبی در راستای جذب هوادار و هدایت آنها به دیدارهای خانگی به ویژه والیبال به دست آمد که امیدوارم در سال 91  نیز بتوانیم با رفع موانع موجود این تجربه شیرین را در والیبال و فوتبال به اجرا درآوریم و زمینه حضور بیشتر هواداران و ارائه تسهیلات مناسب به آنها را فراهم نماییم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول