اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

آسفالت بزرگ‌ترین پروژه شهرداری شوشتر آغاز شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: آسفالت بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهرداری در سال‌های اخیر از صبح امروز آغاز شده است.

آسفالت بزرگ‌ترین پروژه شهرداری شوشتر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر امیر رسولی صبح امروز در بازدید از پروژه روگذر توحید اظهار داشت: آغاز عملیاتی آسفالت روگذر توحید در نخستین روزهای سال 91 نویدی برای روزهای پرکار شهرداری است.

وی با اشاره به پیش‌بینی اعتبار لازم برای این پروژه، افزود: برای آسفالت این روگذر از سوی استانداری خوزستان اعتباری ویژه در نظر گرفته شده است و در این باره به صورت سریع و بسیار ضربتی عمل می‌شود تا این پروژه به پایان برسد.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهرداری شوشتر در اتمام این پروژه تلاش بسیار زیادی کرده ‌است، خاطرنشان کرد: در این پروژه شهرداری و شورای شهر تلاش بسیار زیادی کرده‌اند تا زمان این پروژه کوتاه‌تر شود تا مردم زودتر بتوانند از این روگذر استفاده کنند.

رسولی گفت: برای آسفالت این پروژه اعتبار 2 میلیارد ریالی در نظر گرفته شده است که با ماشین‌آلات شهرداری و اداره راه شوشتر این مهم اجرایی شود.

وی تاکید کرد: روگذر توحید احتمالا در یک هفته آینده به روی مردم افتتاح می‌شود تا بتوان گامی در راستای کاهش مشکلات ترافیکی در شهر شوشتر برداشت.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول