اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت ورزش روستایی نوشهر:

قهرمان دوی نیمه‌استقامت بانوان مازندران مشخص شد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری نوشهر گفت: نوشهر رتبه نخست مسابقات دوی نیمه‌استقامت دو هزار متر جوانان بانوان روستایی را از آن خود کرد.

قهرمان دوی نیمه‌استقامت بانوان مازندران مشخص شد

سپیده پورشعبان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر بیان داشت: در نخستین دوره از مسابقات دوی نیمه‌استقامت بانوان قهرمانی استان مازندران در رده جوانان که در سالن دوومیدانی بابل برگزار شد تیم نوشهر توانست در 2 هزار متر جوانان حایز رتبه نخست شده و به رقابت‌های کشوری راه یابد.

وی ابراز داشت: مسابقات در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در دو ماده یک هزار و 200 متر و 2 هزار متر برگزار شد.

پورشعبان با خوب ارزیابی کردن این دوره از مسابقات ادامه داد: 15 تیم از استان مازندران در رده نوجوانان و جوانان رقابت سخت و فشرده‌ای را انجام دادند که "فاطمه خواجوند جعفری" در ماده 2 هزار متر جوانان با زمان 9 دقیقه و 34 ثانیه و 75 صدم ثانیه توانست قهرمان این دوره شود و به مسابقات کشوری که هفته آینده در قم برگزار می‌شود، راه یابد.

این مسئول تصریح کرد: در رده نوجوانان در 2 هزار متر، معصومه نیک‌پور توانست رتبه نخست را کسب کند همچنین در یک‌هزار و 200 متر نیز در رده جوانان نونا فضل‌الله‌زاده و در رده نوجوانان صفیه فلاح رتبه نخست را کسب کردند.

نائب رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری نوشهر خاطرنشان کرد: "فاطمه خواجوند جعفری" همچنین توانست رتبه دوم یک‌هزار و 200 متر جوانان و "فاطمه خزایی" دیگر فرد شرکت‌کننده از نوشهر رتبه دوم 2 هزار متر جوانان را از آن خود کنند.

پورشعبان با قدردانی از نوع داوری این دوره از مسابقات از زحمات و حمایت‌های "پرکاس" رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر، "رحیم درندیس" معاون این اداره، "معصوم پرویی" رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری نوشهر تقدیر کرد.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول