اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان خبر داد

اختصاص یک‌میلیارد تومان به توسعه زیرساخت‌های ورزش دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان از اختصاص یک‌میلیارد تومان به توسعه زیرساخت‌های ورزش دشتستان خبر داد.

اختصاص یک‌میلیارد تومان به توسعه زیرساخت‌های ورزش دشتستان

اردشیر معلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: در دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه ورزش در شهرستان دشتستان صورت پذیرفته و ارتقای سطح ورزشی شهرستان دشتستان را به دنبال داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان عنوان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش در سال گذشته پیشرفتی بسیار خوب داشته و در این زمینه اقدامات گسترده‌ای در تمامی رشته‌های ورزشی و بخش‌های شهرستان صورت گرفته است.

معلم بیان داشت: رعایت عدالت در اجرای پروژه‌های عمرانی ورزشی مستلزم حضور فعال این پروژه‌ها در تمامی بخش‌های شهرستان بود و با تلاش‌های مدیریت ارشد شهرستان دشتستان و در رأس ایشان فرماندار محترم این پروژه‌ها به بهترین نحو در تمامی نقاط شهرستان دشتستان در حال اجراست.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته شاهد کلنگ‌زنی سه سالن ورزشی در روستاهای طلحه، فاریاب و بوشکان از توابع بخش بوشکان شهرستان دشتستان بودیم که هم‌اکنون این سالن‌های ورزشی در حال ساخت است و تاثیر بسزایی در بهبود شرایط ورزشی بخش بوشکان دارد.

این مسئول ادامه داد: زمین چمن شهر کلمه از پیگیری‌های دیگری بوده که در زمینه بهبود شرایط ورزشی بخش بوشکان صورت پذیرفته و هم‌اکنون این زمین چمن به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان ابراز داشت: از دیگر اقدامات صورت گرفته در شهر کلمه می‌توان به احداث سالن ورزشی جوانان در شهر کلمه اشاره کرد.

معلم با تشکر از فرماندار دشتستان در زمینه اجرای طرح‌های ورزشی تصریح کرد: از فرماندار دشتستان به دلیل توجهات خاصی که در حوزه‌های ورزشی داشته تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان از اختصاص یک‌میلیارد تومان به توسعه زیرساخت‌های ورزش دشتستان خبر داد و یادآور شد: با همکاری مدیران ارشد و فرماندار ارزشی شهرستان دشتستان در سال جاری شاهد اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریالی در حوزه ورزش و تربیت بدنی بوده‌ایم.

معلم تاکید کرد: خدمت به ورزشکاران یکی از مهم‌ترین اهداف مجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان است و از تمام توان برای دستیابی به این اهداف بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول