اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم جوان سایپای البرز:

محیط ورزشگاه‌ها باید پاک‌سازی شود

خبرگزاری فارس: مهاجم جوان تیم فوتبال سایپا البرز تأکید کرد: متأسفانه فضای ورزشگاه‌های کشور از نظر فرهنگی مناسب نیست و باید پاک‌سازی شود.

محیط ورزشگاه‌ها باید پاک‌سازی شود

میلاد غریبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ورزش در ایران با دیگر کشورها تفاوت‌های بسیاری دارد، چرا که ما مدعی پیروی از روحیه جوانمردی و اقتدا به مولا علی(ع) هستیم.

وی تصریح کرد:‌ بنابراین به هیچ عنوان پسندیده نیست که در محیط‌های ورزشی کشور شاهد رفتارهای غیراخلاقی از سوی ورزشکاران، مربیان و تماشاگران باشیم و این شرایط باید تغییر کند.

این ورزشکار جوان با اشاره به رفتارهای غیر اخلاقی برخی از تماشاگرنماها در ورزشگاه‌های کشور به ویژه در زمان برگزاری رقابت‌های حساس فوتبال گفت: این شرایط به هیچ عنوان برای جوانان و نوجوانان مناسب نیست و اگر می‌خواهیم ورزشگاه‌های ما از تماشاگران پر شود، باید شرایط فرهنگی محیط‌های ورزشی را اصلاح کنیم.

غریبی تصریح کرد: تحقق این مهم نیازمند اقدامات جدی مسئولان ورزشی است و باید کار فرهنگی بسیاری در باشگاه‌ها و برای لیدرها و تماشگران انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه تماشاگران فهمیم بسیاری در زمان برگزاری مسابقات فوتبال به ورزشگاه‌ها می‌آیند، گفت: البته سخنان من به این معنی نیست که همه تماشاگران ما بد و بی ادب هستند، بلکه عده‌ای تماشاگرنما محیط ورزشگاه‌های ایران را تخریب و ناسالم کرده‌اند که باید مسئولان فکری برای این موضوع کنند.

مهاجم تیم فوتبال سایپا البرز ادامه داد: تفریحات سالم زیادی در اختیار جوانان و نوجوانان ما قرار ندارد و اگر بخواهیم توجه ویژه به محیط‌های ورزشی نداشته و آنها را پاک‌سازی نکنیم، همین بضاعت اندک نیز از دست خواهد رفت و روزی می‌رسد که فوتبال‌دوستان علاقه‌ای برای حضور در ورزشگاه‌ها نداشته باشند.

غریبی تأکید کرد: برای سالم‌سازی ورزشگاه‌ها و به طور کلی محیط‌های ورزشی کشور باید مسئولان عزم جدی داشته و با اقدامات فرهنگی به صورت همه‌جانبه در این زمینه تلاش کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول