اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان

پیروزی مس دل مردم را شاد کرد / رعایت اخلاق هویت فضاهای ورزشی است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: پیروزی شیرین مس و بازی جانانه بازیکنان این تیم در برابر شاهین بوشهر دل مردم و هواداران کرمانی را شاد کرد.

پیروزی مس دل مردم را شاد کرد / رعایت اخلاق هویت فضاهای ورزشی است

اسماعیل نجار در پایان دیدار مس و شاهین بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بازیکنان مس با ارائه یک بازی جانانه و تماشاگر پسند موفق شدند، علاوه بر کسب سه امتیاز شیرین دل هواداران و مردم کرمان را شاد کنند.

وی افزود: امیدواریم بازیکنان تیم در ادامه فصل نیز بتوانند با درخشش خود در زمین شرایط را برای بقای تیم در لیگ برتر فراهم آورند.

نجار همچنین با قدردانی از حضور هواداران در ورزشگاه و حمایت همه جانبه تماشاگران از تیم مس کرمان گفت: حضور پر‌شور هواداران در ورزشگاه می‌تواند سنگینی کفه ترازو را به سود تیم میزبان افزایش دهد، این حضور امروز در بالا رفتن روحیه بازیکنان تیم تأثیرگذار بود.

وی تصریح کرد: هواداران باید توجه کنند که رعایت موازین اخلاقی و پهلوانی نیز از نکات قابل توجهی است که باید همیشه در رأس امور قرار گیرد، زیرا رعایت اخلاق و معنویت در اماکن ورزشی هویت فضاهای ورزشی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول