اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک سایپا البرز:

سالم‌سازی ورزشگاه‌های کشور ضروری است

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز تأکید کرد: متأسفانه شرایطی در وزشگاه‌های کشور حاکم است که به هیچ عنوان با فرهنگ ایرانی هم‌خوانی نداشته و باید سالم‌سازی شود.

سالم‌سازی ورزشگاه‌های کشور ضروری است

مهدی خیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مردم ایران دارای فرهنگ غنی و کهن ایرانی و اسلامی هستند و همین پشتوانه فرهنگی موجب شده است که در میان ملت‌های دیگر از جایگاه والایی برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: با این وجود متأسفانه شاهد هستیم که رفتارهایی در حاشیه برگزاری مسابقات فوتبال و در ورزشگاه‌های کشور اتفاق می‌افتد که به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

این ورزشکار جوان با اشاره به رخدادهای دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش که منجر به قطع بازی از سوی داور مسابقه شد، گفت: این اتفاق و توهین‌های رکیک به بازیکنان و تیم داوری از سوی هیچ احدی تأیید نمی‌شود و مسئولان امر و مدیران باشگاه‌ها باید برای پایان دادن به این رفتارهای ناهنجار و غیر فرهنگی تصمیمی کلان اتخاذ کنند.

خیری با تأیید کار تیم داوری مبنی بر قطع بازی گفت: مطمئن هستم که بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس به ویژه کاپیتان این تیم یعنی علی کریمی نیز رفتار تماشاگران تیمش را تأیید نمی‌کند.

وی ادامه داد: البته ممکن است در زمان برگزاری مسابقه شرایطی در ورزشگاه‌ها حاکم شده و به صورت استثناء مواردی در جهان فوتبال مشاهده شود، اما این رخدادها در حاشیه برگزاری مسابقات فوتبال در ایران افزایش یافته و دیگر استثناء نیست.

هافبک تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: بنابراین باید مسئولان ارشد برای سالم‌سازی محیط‌های ورزشی از حضور برخی تماشاگرنماها که کل جامعه ورزشی و فوتبال کشور را آلوده کرده‌اند، اقدامی فوری انجام دهند.

خیری در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار آتی تیمش برابر راه‌آهن تهران اشاره کرد و گفت: ما به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشته و با هدف برد به زمین می‌رویم.

وی افزود: البته شاگردان علی دایی نیز در شرایط حساسی قرار داشته و به پیروزی در این دیدار نیاز دارند، به همین دلیل به طور قطع بازی تهاجمی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول