اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران:

وزنه‌برداری مازندران در غیاب بهداد سلیمی سوم شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: در غیاب بهداد سلیمی بهترین وزنه‌بردار جهان، تیم مازندران با ترکیب کاملا جوان و با تیم دوم خود در رقابت‌های قهرمانی کشور سوم شد.

وزنه‌برداری مازندران در غیاب بهداد سلیمی سوم شد

عباس رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور جام پهلوان نامجو در رشت تیم مازندران با شش وزنه‌بردار جوان و سه وزنه‌بردار بزرگسال خود به مقام سومی کشور رسید.

وی گفت: در این دوره از مسابقات 220 وزنه‌بردار از 31 استان کشور به مدت دو روز در سالن ورزشی نامجو رشت با هم رقابت کردند که در نهایت تیم مازندران با سه مدال طلا، پنج مدال نقره و با 488 امتیاز به مقام سوم رسید.

رحیمی درباره مدال‌آوران تیم مازندران افزود: محمد صالحی و بهادر مولایی در دسته مثبت 105 کیلوگرم و محمدرضا براری در دسته 105 کیلوگرم به عنوان وزنه‌برداران مازندرانی موفق به مدال شدند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران بیان داشت: محمد صالحی در دسته مثبت 105 کیلوگرم به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافت و با اقتدار قهرمان این دسته شد و بهادر مولایی نیز در دسته مثبت 105 کیلوگرم به یک مدال طلا و یک مدال نقره رسید و پس از محمد صالحی نایب قهرمان شد.

وی گفت: محمدرضا براری در دسته 105 کیلوگرم نیز به سه مدال نقره رسید و نایب قهرمان این دسته شد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران تصریح کرد: در این مسابقات غلامرضا سلامت، فریدون غزالیان و حمیدرضا مولایی به عنوان مربیان تیم مازندران را همراهی می‌کردند.

رحیمی افزود: در نتیجه تیمی این مسابقات فارس با 566 امتیاز قهرمان کشور شد و اصفهان نیز با 547 امتیاز نایب قهرمان و مازندران نیز با 488 امتیاز به مقام سوم رسید.

وی در پایان سطح کیفی این دوره از مسابقات را با حضور بهترین وزنه‌برداران کشور بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: نفرات برتر اوزان مختلف از سوی کادر فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول