اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضازاده:

مسابقات وزنه‌برداری جام نامجو بین‌المللی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور گفت: سال آینده و با تلاش فدراسیون وزنه‌برداری، مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان کشور با نام زنده‌یاد نامجو به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

مسابقات وزنه‌برداری جام نامجو بین‌المللی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین رضازاده عصر امروز در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان کشور جام زنده‌یاد نامجو در سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) این شهر، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 31 تیم از 30 استان کشور حضور دارند که نسبت به سال گذشته آمار بالاتری را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه مربیان و کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری نظاره‌گر مسابقات هستند، تصریح کرد: نفرات برتر و آماده این دوره به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور با تصریح بر اینکه برای بین‌المللی شدن این مسابقات نامه‌نگاری و صحبت‌هایی با فدراسیون جهانی وزنه‌برداری صورت گرفته است، افزود: امیدواریم بتوانیم از چندین کشور در این مسابقات دعوت کنیم.
وی، اضافه کرد: وزنه‌برداران و ورزشکاران با حضور در مسابقات بین‌المللی می‌توانند خود را بهتر نشان دهند و رکوردهای بهتری را از خود بر جای بگذارند.
مدیرکل سازمان ورزش و جوانان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری اینگونه مسابقات مرهون خون شهدا و زحمات دولت خدمتگزار است، اظهار داشت: دولت به همراه حمایت‌های مقام معظم رهبری در راستای توسعه فضاهای ورزشی، سرانه فضاهای ورزشی کشور را افزایش داده است.
محمد بابایی افزود: اگر امروز دشمنان ما را تحریم با ترور می‌کنند، به دلیل افکار غلط آنهاست که جوانان کشور را دست‌کم گرفته‌اند و می‌خواهند آنها را از عرصه‌های فناوری دور کنند.
رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مسابقات امسال در هشت وزن طبق نظر فدراسیون جهانی و فدراسیون وزنه‌برداری کشور برگزار می‌شود، ابراز داشت: برگزاری اینگونه مسابقات که در گیلان برگزار می‌شود با استقبال زیادی همراه است.
محمود مباحی، سطح این دوره از مسابقات را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: طبق گفته رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور تمام ملی‌پوشان باید در این مسابقات حضور داشته باشند و وزنه‌بردارانی که مقام‌های برتر را به دست آورند سعی می‌شود در اردوهای تیم ملی از آنها دعوت به عمل آید.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول