اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی اعلام کرد

کاهش اعتبارات فدراسیون وزنه‌برداری آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی گفت: اعتبارات فدراسیون وزنه‌برداری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته یک‌سوم کاهش یافته است.

کاهش اعتبارات فدراسیون وزنه‌برداری آذربایجان غربی

علی لفظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در ارتباط با عملکرد هیئت وزنه برداری ارومیه در سال جاری، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشوری نونهالان در شهرستان اراک برگزار شد.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کشوری نوجوانان نیز در شهرستان قزوین برگزار شد که علی میری در مجموع اول و امید نعل‌چی از آذربایجان غربی مقام سوم را کسب کردند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه میزبانی مسابقات جوانان کشوری در شهرستان ارومیه بود تصریح کرد: محل برگزاری این مسابقات در استادیوم تختی بود و  این دوره از مسابقات در سطح بالا برگزار شد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه در برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری جوانان با مشکل بودجه مواجه بودیم، گفت: هنوز درگیر مشکلات مالی این مسابقات هستیم.

لفظی ادامه داد: در مسابقات کشوری که در شهرستان اراک برگزار شده بود 6 نفر از استان شرکت کردند و با وجودی که مدال نیاوردند، در مجموع امتیاز 170 را برای استان کسب کردند. 

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال 86 هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی رتبه بیست و سوم را در کشور داشت و در سال 89 با هفده پله صعود در رتبه ششم کشوری قرار گرفت که این امر به حضور مستمر تیم‌های استان در مسابقات و هماهنگی با فدراسیون برمی‌گردد.

وی در ادامه به وضعیت نابسامان هیئت وزنه‌برداری استان در سال 90 اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود پیگیری‌های زیاد هیئت وزنه‌برداری، در آذربایجان غربی اسپانسر وجود ندارد و چون اعتبار فدراسیون هم نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته یک سوم کمتر شده است وضعیت هیئت استان هم نابسامان شده و یازده مدال هم نسبت به سال گذشته کمتر کسب کرده‌ایم.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول