اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان:

وزنه‌برداری اصفهان به سرنوشت نقش‌جهان دچار نشود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: در صورت حمایت مسئولان ورزشی استان اصفهان از وزنه‌برداری استان اصفهان، اجازه نمی‌دهیم وزنه‌برداری اصفهان به سرنوشت ورزشگاه نقش‌جهان گرفتار شود.

وزنه‌برداری اصفهان به سرنوشت نقش‌جهان دچار نشود

مرتضی سیف‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم وزنه‌برداری شرکت ملی حفاری، تیم وزنه‌برداری مناطق نفت‌خیز جنوب، تیم وزنه‌برداری سیمان سپاهان و تیم‌های مشابه با در اختیار داشتن شرایط مناسب مالی همواره بهترین رتبه‌ها را در جدول رقابت‌های وزنه‌برداری از آن خود می‌کنند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان از نظر استعداد‌های وزنه‌برداری هیچ ضعفی ندارد، تأکید کرد: با اینکه هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان همواره ورزشکاران خود را از نظر فرهنگی و روانی حمایت‌ می‌کند اما تا مشکلات مالی این هیئت برطرف نشود، جایگاه اصیل و اصلی اصفهان در وزنه‌برداری به دست نمی‌آید.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان تأکید کرد: در حال حاضر هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان از نبود خانه وزنه‌برداری در رنج است و تلاش داریم با حمایت بی‌دریغ مسئولان ورزشی استان اصفهان این خانه تا پایان سال 1390 به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری کشور (هفته پنجم و پایانی) در اهواز کرد و بیان داشت: با وجود مشکلات مالی فراوان هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان، وزنه‌برداری اصفهان با تمام توان خود را برای این رقابت‌ها که در روز سه‌شنبه برگزار می‌شود آماده کرده‌اند.

سیف‌زاده بیان داشت: در روز چهارشنبه ( 26 و 27 بهمن‌ماه سال جاری) نیز با هماهنگی‌های انجام شده بین هیئت وزنه‌برداری شهرستان اصفهان و آموزش و پرورش ناحیه دو اصفهان یک سری رقابت‌های وزنه‌برداری تشویقی برای دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستانی برپا می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول