اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5 بهمن با حضور 300 ورزشکار و مربی

رقابت‌های وزنه‌برداری جام نامجو در رشت آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت وزنه‌برداری گیلان از آغاز رقابت‌های جام نامجور در رشت خبر داد و گفت: دومین رقابت‌های جام نامجو با حضور بالغ بر 320 ورزشکار مربی و سرپرست و داور در قالب 32 تیم از سراسر کشور در پنجم بهمن جاری در رشت آغاز می‌شود.

رقابت‌های وزنه‌برداری جام نامجو در رشت آغاز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رمضان منفرد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جام نامجو اظهار داشت: مسئولان هیئت وزنه‌برداری استان در تلاش هستند تا این رقابت‌ها به نحو مطلوب برگزار شود.
وی ادامه داد: امیدواریم با بهره‌گیری از پیشکسوتان ورزش و حمایت‌های مالی استاندار گیلان و مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت وزنه‌برداری استان رقابتی در خور و شایسته گیلان برگزار کنیم.
این مسئول درباره وضعیت تیم وزنه‌برداری گیلان بیان کرد: تیم گیلان کامل است و در چهار وزن و در دیگر اوزان از وجود دو ورزشکار بهره می‌گیریم تا بتوانیم جبران کنیم و از هر هشت سهمیه خود در این رقابت‌ها استفاده می‌کنیم.
وی با تسلیت درگذشت شهابی عضو کمیته پزشکی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، به استعفای داراب ریاحی از دبیرکلی فدراسیون وزنه‌برداری اشاره کرد و اذعان داشت: در استعفای ایشان اختلافی در کار نبود و از آنجا که دوران 30 سال خدمتش در شهرداری به پایان رسیده و در سازمان ورزش فعالیت می‌کرد، استعفای خود را نوشت.
منفرد با اشاره به ویژگی‌های نامجو خاطرنشان کرد: نامجو یکی از قهرمانان پرآوازه ایران، آسیا و جهان بود که 12 مدال جهانی، آسیایی و المپیک برای کشورمان به ارمغان آورد و کسب بیشتر این مدال‌ها از سن 29 سالگی به بعد بود.
سرمربی تیم وزنه‌برداری گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه در نیمی از اوزان وزنه‌بردار نداریم اما از امتیاز میزبانی استفاده می‌کنیم تا روی سکو باشیم.
علی امینی‌فرد افزود: در اوزان 56، 62، 77 و 85 کیلوگرم ورزشکار نداریم اما در دیگر اوزان با دو ورزشکار شرکت می‌کنیم که امیدوارم جای خالی دیگران را پر کنند.
وی درباره حضور اصغر ابراهیمی در تیم وزنه‌برداری گیلان اذعان کرد: اصغر ابراهیمی کاپیتان تیم ملی ایران است اما ظاهرا مشکلی وجود دارد که نمی‌توانیم از حضور وی در این رقابت‌ها استفاده کنیم.
این مسئول جام نامجو را حرکت خوبی دانست و تصریح کرد: بین‌المللی شدن رقابت‌های جام نامجو یکی از مهم‌ترین خواسته‌های ماست.
به گفته وی در رقابت‌های جام نامجو از گیلان در وزن 69 کیلوگرم محمد محمدی از لنگرود و سام مقتدر از رشت، در وزن 94 کیلوگرم مصطفی رجایی از لنگرود و حمید آرمک از رودسر و در وزن  105 کیلوگرم سعید شاهدی از رودسر و حامد مجیدی از رشت و در وزن 105+ کیلوگرم میلاد رنجبر از تالش و غلامرضا اصغرخواه از لنگرود شرکت دارند.
وی یادآور شد: وزنه‌برداران شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها از امشب یا صبح زود روی باسکول قرار می‌گیرند تا وزن دقیق آنها برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور مشخص شود. 
امینی‌فرد با بیان اینکه تمام امکانات برای برگزاری با شکوه رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور فراهم شده است، اظهار داشت: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور از فردا پنجم بهمن جاری در سالن اختصاصی وزنه‌برداری جهان پهلوان نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت آغاز می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول