اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران خبر داد

برپایی اردوی وزنه‌برداری عمان در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: در اردوی جدید تیم ملی وزنه‌برداری 18 ملی‌پوش حضور دارند که از بین این وزنه‌برداران چهار ملی‌پوش از مازندران هستند.

برپایی اردوی وزنه‌برداری عمان در ساری

عباس رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای حضور در رقابت‌های بزرگسالان قهرمانی آسیا در کره جنوبی ملی‌پوشان در اردوی آمادگی به سر می‌برند.

وی افزود: بهداد سلیمی و محمد صالحی در 105+ کیلوگرم و محمدرضا براری و بهادر مولایی در وزن 105 کیلوگرم به عنوان چهار ملی‌پوش مازندرانی در این اردو هستند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در ادامه تصریح کرد: این اردو هم‌اکنون در آکادمی ملی تهران برگزار می‌شود.

رحیمی افزود: مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان قهرمانی آسیا سال آینده اول تا دهم اردیبهشت به میزبانی کره جنوبی در شهر پیونگ یانگ با حضور کشورهای مختلف آسیایی برگزار می‌شود.

وی در ادامه با توجه به فاصله اندک مسابقات قهرمانی آسیا با بازی‌های المپیک لندن سطح کیفی این مسابقات را بالا ارزیابی کرد و گفت: چون این بازی‌ها قبل از بازی‌های المپیک 2012 لندن برگزار می‌شود، نگاه وی‍ژه‌ای به این رقابت‌ها می‌شود.

رحیمی همچنین از برپایی اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری عمان در ساری خبر داد و عنوان کرد: مربیگری تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان عمان که برعهده حسین توکلی است به منظور آمادگی بیشتر ملی‌پوشان عمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا، این تیم یک اردوی یک هفته‌ای در ساری برپا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مازندران در وزنه‌برداری از هیئت‌های برتر فدراسیون است که با توجه به حضور وزنه‌برداران برتر در استان از نظر اسپانسر و حمایت مالی هیئت مازندران با مشکلات زیادی مواجه است.

رحیمی در پایان اذعان داشت: اعتبار فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان در قبال کمک مالی به هیئت وزنه‌برداری مازندران بسیار ناچیز است که برای اداره این هیئت نیاز به کمک‌های مالی بیشتر بوده که همین مسئله موجب می‌شود تا از ارگان‌های دیگر کمک مالی بگیریم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول