اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حضور در المپیاد ایرانیان صورت گرفت

معرفی برترین‌های رقابت‌های وزنه‌برداری انتخابی المپیاد ایرانیان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: برترین‌های رقابت‌های وزنه‌برداری انتخابی المپیاد ایرانیان آذربایجان‌شرقی که در تالار فتح خیبر تبریز برگزار شد با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

معرفی برترین‌های رقابت‌های وزنه‌برداری انتخابی المپیاد ایرانیان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی، این دوره از رقابت‌ها ویژه متولدان سال‌های 74 تا 76 بوده و در هشت وزن با حضور 26 وزنه‌بردار از شهرهای میانه، تبریز، مرند، وزرقان و سراب برگزار شد.

در وزن 56 رامین عبداللهی از میانه، در وزن 62 سعید ناصری از میانه/ علی پورمحمدیان از میانه و یوسف یحیوی از مرند، در وزن 69 اکبر فرهنگی از تبریز/ احمد دهقانی از میانه و فرشاد قره‌داغی از میانه، در وزن 77 فرید صالحی از میانه/ اکبر طهماسب‌زاده از تبریز و مهدی کاظمی از وزرقان، در وزن 85 کیلو سهیل خواجه قیاسی از میانه/ سعید ایمان‌زاده از سراب و رضا پورباقر از ورزقان، در وزن 94+ آرمام آشناییان از مراغه/ هاتف جوبندی از مراغه و محمدرضا نیکبخت از میانه اول تا سوم شدند.

نفرات برتر انتخابی این رقابت‌ها برای اردو‌های آمادگی تیم وزنه‌برداری نوجوانان استان به منظور حضور در المپیاد ایرانیان دعوت شدند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول