اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اطلاع رسانی دومین همایش یادمان ولایت

خبرنگاران فعال جنوب کرمان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در راستای اطلاع‌رسانی مطلوب دومین همایش بزرگ یادمان ولایت، خبرنگاران فعال مطبوعات و خبرگزاری‌های جنوب کرمان تجلیل شدند.

خبرنگاران فعال جنوب کرمان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سیداحمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بعدازظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال در امر اطلاع‌رسانی دومین همایش بزرگ یادمان ولایت در جیرفت با تبریک فرارسیدن سال نو اظهار داشت: از اصحاب رسانه که از ابتدای تأسیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و همچنین در برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی در جنوب کرمان به عنوان بازوی اداره کل بودند، تقدیر دارم.

 وی خطاب به اصحاب رسانه جنوب استان افزود: شما با اطلاع‌رسانی مطلوب و حمایتی که از بحث فرهنگ و هنر در جنوب استان داشتید، ما را در دستیابی به اهداف مدنظر نزدیک کردید.

 حسینی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با همکاری اصحاب رسانه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استقلال کامل رسید، تصریح کرد: دومین همایش بزرگ یادمان ولایت با همکاری و اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه به بهترین شکل ممکن برگزار شد که جا دارد از تمام تلاش‌هایی که در برگزاری یادمان ولایت انجام دادید، تقدیر شود.

به گزارش فارس در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال در امر اطلاع‌رسانی دومین همایش یادمان ولایت، از زهرا قائمی‌فر خبرنگار فعال خبرگزاری فارس جنوب کرمان نیز با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول