اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی در مجلس:

خبرنگاران از پروژه‌های دریاچه ارومیه بازدید کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: تورهای بازدید از پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه برای خبرنگاران باید تشکیل شود.

خبرنگاران از پروژه‌های دریاچه ارومیه بازدید کنند

موید حسینی صدر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خوی اظهار داشت: برای اینکه فعالان رسانه‌های جمعی از فرآیند اجرای پروژه‌های تعریف شده پیرامون دریاچه ارومیه اطلاعات درست به جامعه منتقل کنند باید از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار بگیرند.

وی از خبرنگاران آذربایجان غربی به ویژه حوزه ‌انتخابیه خود برای بازدید از این پروژه‌ها دعوت به عمل آورد و خاطرنشان کرد: برای اینکه نمایندگان رسانه‌های جمعی در امر خطیر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی موفق شوند باید برای آنها تورهای بازدید از پروژه‌های مختلف به ویژه دریاچه ارومیه ترتیب داده شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: چنانچه پیرامون دریاچه ارومیه و سایر پروژه‌های سرنوشت‌ساز رسانه‌های دلسوز داخلی اطلاعات ناب و لحظه به لحظه در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار دهند مردم به ویژه جوانان به دلیل دسترسی داشتن به داده‌های دقیق، تحت‌تاثیر رسانه‌های مغرض بیگانه قرار نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه در کوران تبلیغات انتخابات نیز در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره از این معضل زیست محیطی برای جلب‌ نظر مردم سوء‌استفاده می‌کردند گفت: در این ایام تعدادی از کاندیداها با مطرح کردن بعضی مسائل بی‌پایه و اساس به نگرانی‌های موجود در ارتباط با این مسئله افزودند حال آنکه اگر رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی با احساس مسئولیت بیشتری عمل کنند این قبیل صحبت‌های پوچ بین مردم پایگاهی نخواهد داشت.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین راه‌کارهای نجات دریاچه ارومیه توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در استان دانست و خاطرنشان کرد: برای اینکه کشاورزان به سمت و سوی آبیاری قطره‌ای سوق داده شوند و از سیستم مکانیزه استفاده شود دولت اعتباری به میزان 500 میلیارد تومان برای این امر اختصاص داده است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مبلغ مذکور به صورت بلاعوض در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد تا از طریق این منبع مالی و اندکی هم آورده شخصی کشاورزان نسبت به توسعه آبیاری قطره‌ای در املاک خود مبادرت کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول