اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان‌جنوبی خبر داد

پرداخت 735 میلیون ریال تسهیلات به خبرنگاران و نویسندگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون 45 هنرمند، نویسنده و خبرنگار از تسهیلات بهره‌مند شده‌اند که مبلغی بالغ بر 735 میلیون ریال به وام گیرندگان اعطاء شده است.

پرداخت 735 میلیون ریال تسهیلات به خبرنگاران و نویسندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، محمد مطهری‌فر اظهار داشت: 141 نفر عضو صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان، روزنامه‌نگاران و نویسندگان در خراسان‌جنوبی هستند.

وی تصریح کرد: از این تعداد 98 نفر هنرمند در بخش‌های موسیقی، سینما، شعر، خوشنویسی و نمایش، 31 نفر نویسندگان و خبرنگاران و 12 نفر از کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی تعداد بیمه ‌شدگان را 209 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد 62 نفر نویسندگان و روزنامه‌نگاران، 72 نفر هنرمندان و 75 نفر فعالان قرآنی هستند.

مطهری‌‌فر از ارائه تسهیلات به‌ عنوان دیگر خدمات این صندوق اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون 45 هنرمند، نویسنده و خبرنگار از تسهیلات این صندوق بهره‌مند شده‌اند که مبلغی بالغ بر 735 میلیون ریال به وام گیرندگان اعطاء شده است.

وی یادآور شد: با هماهنگی با بیمه ایران در سال 91 تلاش شده است تا حداکثر خدمات بیمه تکمیلی با حداقل حق بیمه سهم اعضای صندوق لحاظ شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مابه‌التفاوت هزینه‌های این بیمه از طریق صندوق پرداخت خواهد شد، عنوان کرد: علاقه‌مندان به بیمه تکمیلی می‌توانند در مرکز استان به نمایندگی صندوق واقع در اداره‌کل و در شهرستان‌ها به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

مطهری‌فر تصریح کرد: نمایندگی صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان در خراسان‌جنوبی از عموم علاقه‌مندان برای عضویت در صندوق و استفاده از تسهیلات وام و مزایای بیمه دعوت به عمل می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای عضویت می‌توانند به دفتر نمایندگی این صندوق مستقر در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 94-4323393 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول