اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خبرنگاران

چکاپ سالانه خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد به صورت رایگان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پای چکاپ سالانه خبرنگاران حوزه سلامت را به عنوان عیدی خود به اصحاب رسانه امضا کرد.

چکاپ سالانه خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد به صورت رایگان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسام‌الدین نبوی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تجلیل از زحمات این قشر زحمت‌کش اظهار داشت: رسانه‌ها بازوان توانمند حوزه سلامت هستند که بدون همراهی و همکاری آن‌ها سلامت در جامعه نهادینه نخواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه وظایف متولیان سلامت به هر شکل مشکل در جامعه صورت می‌گیرد، افزود: مسئله مهم ما موضوع تغییر فرهنگ و عادات غلط مردم است که تا حد زیادی از دست ما خارج و در حیطه کاری رسانه‌ها است.

وی بیان داشت: بسیاری از مشکلات کنونی نظام سلامت به موضوعات فرهنگی برمی‌گردد که در صورت اصلاح آن‌ها شاهد خلوت شده مراکز درمانی و کلینیک‌ها خواهیم بود.

نبوی‌زاده عادت مردم به تحرک بدنی و تغذیه صحیح را از نکات مهمی دانست که رسانه‌ها می‌توانند با قدرتی که دارند آن را در استان کهگیلویه و بویراحمد نهادینه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: جامعه باید به این باور عمومی برسد که رعایت برخی نکات و ترک برخی عادات برای سلامت خود آن‌ها است.

وی با اشاره به برخی روایات اسلامی در حوزه سلامت، تاکید کرد: در واقع مردم اهمیت سلامت را تا وقتی که ان را دارند نمی‌دانند و این موضوع باید توسط رسانه‌ها در جامعه کار شود.

نبوی‌زاده، همراهی رسانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد را با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: فرهنگ صحیح بهترین راه پیشگیری از بیماری‌ها است و همه متولیان و رسانه‌ها باید به فکر حل کردن ریشه‌ای مشکلات نظام سلامت باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، زحمات اصحاب رسانه به‌ویژه رسانه ملی را با هدایای کوچکی چون چکاپ رایگان آن‌ها قابل مقایسه ندانست و خاطرنشان کرد: این دانشگاه همواره تلاش کرده تا ارتباط مؤثر و دوسویه‌ای را با خبرنگاران به‌عنوان قشر فرهیخته جامعه برقرار کند زیرا به جایگاه واقعی رسانه‌ها و نقش آن‌ها در سلامت جامعه و فرهنگ‌سازی اعتقاد دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خبرنگاران حوزه سلامت قول داد که در هر سال یک‌بار به صورت رایگان در یکی از مراکز درمانی شهر یاسوج چکاپ کامل شوند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول