اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی:

مجتمع مسکونی خبرنگاران خراسان شمالی تا اردیبهشت آماده واگذاری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی گفت: مجتمع خبرنگاران استان هم اکنون با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در مجتمع الغدیر در حال احداث بوده که بر اساس وعده پیمانکار تا اردیبهشت امسال آماده خواهد شد.

مجتمع مسکونی خبرنگاران خراسان شمالی تا اردیبهشت آماده واگذاری می‌شود

سهراب ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف خبر و گزارش نویسی را از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده طی سال گذشته توسط خانه مطبوعات استان عنوان کرد.

وی افزود: در دوره آموزشی خبر و مصاحبه که با حضور استاد علیرضا کتابدار و 100 نفر از خبرنگاران برگزار شد، شرکت کنندگان با مبانی و اصول خبر نویسی آشنا شدند.

ابراهیمی تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی به مدت 9 ساعت و با حضور خبرنگاران خبرگزاری‌ها، نشریات و روزنامه‌های سراسری برگزار شد.

وی همچنین برگزاری آموزش فنون گزارش نویسی، با حضور استاد حسن فلاحتی را از دیگر برنامه‌های آموزشی خانه مطبوعات استان برشمرد و گفت:‌ این دوره آموزشی به مدت 12 ساعت برگزار شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی همچنین برپایی دوره آموزش عکاسی خبری را از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط خانه مطبوعات استان دانست که در این دوره‌ها نیز از هر رسانه دو نفر شرکت داشتند.

وی با اشاره به فعالیت‌های خانه مطبوعات برای ارائه خدمات رفاهی به خبرنگاران استان تصریح کرد: در این راستا هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان بن کتاب به تمام خبرنگاران اهدا شد.

ابراهیمی اهدای بلیت استخر برای تمام خبرنگاران استان را از دیگر خدمات ارائه شده در این بخش برشمرد و گفت: در سال جدید نیز برای تهیه بلیت اماکن ورزشی و تفریحی پیگیری‌های لازم از سوی خانه مطبوعات خراسان شمالی به عمل خواهد آمد.

وی همچنین از توزیع هدایای نوروزی به خبرنگاران استان خبر داد و افزود: در این راستا به هر یک از خبرنگاران 500 هزار ریال هدیه اهدا شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی همچنین با اشاره به پیگیری‌های خانه مطبوعات برای خانه دار شدن 25 نفر از خبرنگاران اظهار داشت: مجتمع خبرنگاران استان هم اکنون با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در مجتمع الغدیر در حال احداث بوده که بر اساس وعده پیمانکار تا اردیبهشت امسال آماده خواهد شد.

وی افزود: ساخت این مجتمع از پنج سال گذشته آغاز شده و از هر یک از رسانه‌های استان یک نفر در این تعاونی عضویت دارند.

ابراهیمی تصریح کرد: خانه مطبوعات استان این آمادگی را دارد تا از خبرنگاران برای ساخت واحدهای مسکونی در قالب فاز جدید مسکن مهر ثبت‌نام به عمل آورده و پیگیری‌های لازم را به منظور خانه دار شدن اعضا انجام دهد.

خانه مطبوعات خراسان شمالی دارای بیش از 200 عضو فعال در بخش‌های مختلف رسانه است.

انتهای پیام/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول