اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان خبر داد

آموزش تخصصی خبرنگاران حوزه اخبار حوادث

خبرگزاری فارس: دبیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان از آموزش حرفه‌ای و تخصصی در حوزه انعکاس اخبار حوادث در آینده خبر داد.

آموزش تخصصی خبرنگاران حوزه اخبار حوادث

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان منصور گلناری در نشست نیروی انتظامی با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به ارتباط دوسویه مطبوعات و پلیس از عملکرد پلیس در اطلاع‌رسانی سال گذشته تقدیر کرد و اظهار داشت: پلیس و مطبوعات هر دو در ایجاد احساس امنیت در بین آحاد مردم به هم شباهت داشته و پلیس در امنیت جامعه و رسانه‌ها در امنیت روانی مردم تأثیرگذار هستند.

وی با تأکید اینکه این ویژگی حرفه‌ای و اقتدار باید با احترام توأم باشد، افزود: باید اخلاق حرفه‌ای پلیس در برخورد مطلوب با مردم، عدالت در رفتار و در قشر خبرنگاری با صداقت در گفتار سنجیده ‌شود.

دبیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان تصریح کرد: خبرنگاران حوزه حوادث و انتظامی باید مواظب و مراقب شخصیت حرفه‌ای خود بوده و در انجام وظیفه خود در این حوزه به نحو احسن تلاش کرده و در انعکاس اخبار نکته‌ای که مردم متضرر شوند را منعکس نکنند.

وی ضمن قدردانی از معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان به واسطه فراهم کردن ارتباط با رسانه‌ها ادامه داد: این جذب جامعه خبری حاصل اندیشه بلند مسئولان در حوزه فرماندهی انتظامی اصفهان است.

گلناری در ادامه صحبت‌های خود از تخصصی شدن خبرنگاران در سال جدید خبر داد و گفت: درصدد هستیم با تخصصی شدن حرفه خبرنگاری و آموزش در تمام حوزه‌های خبری، از جمله اجتماعی، اقتصادی، فرهنگ، هنر، ورزش و سایر حوزه‌ها خبرنگاران را به سمت تخصصی و حرفه‌ای شدن هدایت کنیم.

وی بیان داشت: از سال آینده طرح رتبه‌بندی خبرنگاران به صورت جدی اعمال و پس از مشخص شدن تخصص هر خبرنگار در حوزه مورد علاقه میزان مهارت و سوابق به نهادهای مختلف معرفی می‌شوند.

دبیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با اشاره به اینکه پوشش خبری اخبار حوادث نیاز به تخصص خاص خود را به منظور تأثیرگذاری بیشتر دارد، افزود: خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان اعلام آمادگی برگزاری هر گونه کلاس آموزشی را برای انتقال و انعکاس اخبار حوزه انتظامی را برای مجموعه انتظامی مرتبط با انعکاس اخبار انتظامی دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول