اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم:

فرار از دست خبرنگاران فرار از پاسخگویی به مردم است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم شورای اسلامی امروز در بازدید از دفاتر خبرگزاری‌ها و مطبوعات نوشهر گفت: فرار از دست خبرنگاران و سئوال آنها فرار از کار و پاسخگویی به مردم است.

فرار از دست خبرنگاران فرار از پاسخگویی به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی صبح امروز از دفاتر خبرگزاری و مطبوعات این شهرستان بازدید کرد.

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم در بازدید از دفتر ایرنا در غرب مازندران گفت: فعالیت خبرگزاری ایرنا در غرب مازندران از زمان آغاز فعالیتش توانست در امر اطلاع‌رسانی و پوشش اخبار بسیار خوب عمل کند.

وی با بیان اینکه باید تلاش‌مان برای مردم باشد، افزود: سعی بر این است تا هر شش ماه یک بار از طریق رسانه‌های محلی گزارش عملکرد خود را به اطلاع مردم منطقه برسانم و حتی اگر در مواردی لازم باشد زودتر از شش ماه این اطلاع‌رسانی را انجام خواهم داد تا مردم در جریان کارکردها باشند.

احمدی گفت: امید دادن به مردم ارزش بسیاری دارد و موجب برنامه‌ریزی بهتر و تصمیم‌گیری سریع‌تر در مسئولان خواهد شد و در این راه نقش رسانه‌ها در انتشار اخبار امیدوارکننده بسیار اهمیت دارد.

همچنین احمدی با حضور در دفتر روزنامه بشیر مازندران در نوشهر بیان داشت: روزنامه بشیر نخستین روزنامه مازندران از ابتدای فعالیتش در نوشهر همواره ارتباط بسیار خوب و مستمری با مسئولان داشت که جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه خبر خبرنگاران باید در کنار اطلاع‌رسانی، ضعف‌ها و کاستی‌ها را در قالب انتقاد سازنده مطرح کنند و مسئولان را در پیشبرد اهداف یاری کنند چرا که خبرنگاران بازوان کمکی برای مسئولان هستند.

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم تصریح کرد: عده‌ای از مسئولان از خبرنگار فرار می‌کنند و این به آن معنا است که فرار از خبرنگار، فرار از کار و پاسخگویی به مردم است و چه خوب است که با شهامت پاسخگوی ضعف‌ها هم باشند.

وی بیان داشت: خبرنگاران مشاوران بسیار خوبی برای مسئولان هستند، زیرا اطلاعات آنها همواره جدید و به روز است بنابراین مسئولان باید تعامل لازم را با اصحاب رسانه داشته باشند و از آنها در امور خود کمک و یاری جویند.

احمدی در ادامه بازدید خود از دفاتر مطبوعات نوشهری به دفتر پیک خزر رفت و از نزدیک با روند کاری آن آشنا شد.

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم درباره نشریه پیک خزر تصریح کرد: پیک خزر یکی از قدیمی‌ترین نشریات مازندران است که دغدغه فرهنگی دارد و همواره اساس کار خود را بر محور اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: این نشریه همیشه در حقیقت‌گویی و انعکاس صحیح اخبار منطقه بسیار موفق عمل کرده و از محبوبیت خاصی برخوردار است.

احمدی همچنین در ابتدای این بازدید با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با کارکنان و حجت‌الاسلام توپاحیدری رئیس این اداره دیدار داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در این نشست صمیمی متذکر شد: منتخب کنونی مردم نوشهر و چالوس همواره انسانی متواضع و مردمی است و این مهم همیشه در عمل نیز از ایشان دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن توپاحیدری اذعان داشت: مردمی بودن نماینده منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم در زمان تصدی مسئولیت‌های او در گذشته نیز بسیار مشهود و ملموس بود و همین امر موجب محبوبیت و موفقیت‌اش شده است.

به گزارش فارس، قاسم احمدی منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم طی روزهای آینده از دفتر خبرگزاری فارس در شهرهای نوشهر، چالوس و تنکابن و رامسر بازدید به عمل می‌آورد. 

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول