اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان‌جنوبی:

شفاف بودن مهم‌ترین شاخصه خبرنگاران است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان‌جنوبی گفت: زلال و شفاف بودن مهم‌ترین شاخصه خبرنگاران و روابط عمومی‌ها است.

شفاف بودن مهم‌ترین شاخصه خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ابوالفضل نوفرستی صبح امروز در نخستین همایش بزرگ اصحاب رسانه، مطبوعات و روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی در اردوگاه یادگار امام خمینی(ره) استان اظهار داشت: خدمت در خانه مطبوعات و بسیج رسانه برای نان و نام نیست بلکه امانتی است که بر دوش ما گذاشته شده و نیاز به کمک و حمایت سایر نهادها به ویژه رسانه‌ها دارد.

وی روابط عمومی‌ها را مشاوران امین دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: باید روابط عمومی‌ها زمینه ارتباط بین مدیران و خبرنگاران را تسهیل و فراهم کنند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان‌جنوبی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: این فرمایش رهبری به تمامی مردم ارتباط دارد زیرا در این زمینه عده‌ای مصرف کننده و عده‌ای تولید کننده هستند.

نوفرستی بر فرهنگ‌سازی تولید ملی توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه تأکید کرد و اذعان داشت: رسانه‌ها و خبرنگاران باید در این زمینه مانند کشتی گیر وسط تشک باشند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید در حرکت و تعامل با دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی در زمینه تولید ملی باشند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی از تشکیل کمیسیون تعامل روابط عمومی‌ها و رسانه و کمیسیون تحقق بخشیدن به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با حضور روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول