اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی دایی:

شانس استقلال برای قهرمانی بیشتر است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران شانس استقلال برای کسب قهرمانی در این دوره از رقابت‌های لیگ ‌برتر را بیشتر از دیگر رقیبان دانست.

شانس استقلال برای قهرمانی بیشتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ علی دایی که تیمش در کرج مهمان سایپا البرز بود،‌ پس از کسب پیروزی در این مسابقه در جمع تعدادی از خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی خوبی را انجام دادیم، اما مهم‌ترین نکته این بود که توانستیم تاکتیک‌های سایپا را خنثی کنیم.

وی تصریح کرد: سایپا البرز تیم خوبی است که در تمام دیدارها بازی روان و تماشاگرپسندی را ارائه داده و در زمین نیز برای هر تیمی خطرناک است.

این مربی باتجربه فوتبال کشورمان ادامه داد: با این وجود، امروز سایپا در برابر راه‌‌آهن خوب عمل نکرد و این امر ثابت می‌کند که برنامه‌های ما برای خنثی‌سازی تاکتیک‌های سایپا مفید و مؤثر بوده است.

* از دوران ورزشی خود در سایپا خاطرات خوشی دارم

علی دایی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه از رویارویی با سایپا در کرج چه احساسی داشته است؟ گفت: زمانی که من به عنوان بازیکن و سرمربی در این تیم حضور داشتم، شرایط با امروز تفاوت بسیاری داشت.

وی متذکر شد: امروز سایپا از نظر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توسعه یافته و پیشرفت خوبی داشته است،‌ اما با این وجود از دورانی که در سایپا حضور داشتم خاطرات خوشی دارم.

کاپیتان و سرمربی سابق نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ‌ برتر فوتبال کشورمان تأکید کرد: مهم‌ترین امتیاز سایپا نسبت به دیگر تیم‌ها وجود رفاقت و دوستی در میان مجموعه باشگاه است و همین امر موجب شده که سایپا روند موفقی را سپری کند.

* تنها به برد فکر می‌کنیم

دایی در بخش دیگری از سخنان خود به بازی‌های باقی مانده تیمش در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: ما در چهار بازی آخر تنها به برد و حضور در لیگ برتر فکر می‌کنیم.

وی تأکید کرد:‌ را‌ه‌آهن باید در لیگ برتر حضور داشته و برای تحقق این مهم در بازی‌های آخر لیگ تنها به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم و با همین هدف به میدان می‌رویم.

* شانس بیشتر استقلال برای کسب قهرمانی

علی دایی در پایان و در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر چه تیمی را قهرمان لیگ برتر می‌داند؟ گفت: اگر استقلال بتواند امروز صبا را شکست دهد، با وجود اختلاف یک امتیازی با سپاهان اما شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

در زمان مصاحبه علی دایی هنوز دیدار استقلال و صبا به پایان نرسیده بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

هم‌چنین دیدار تیم‌های سایپا البرز و راه‌آهن تهران که عصر امروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان علی دایی به اتمام رسید.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول