اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته یک صورت گرفت

هفته خوب برای فوتبال تبریز

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول ایران نمایندگان فوتبال تبریز به نتایجی خوب دست یافتند.

هفته خوب برای فوتبال تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم ماشین‌سازی تبریز با پیروزی بر برق شیراز امید خود را برای صعود به مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول ایران افزایش داده و گسترش فولاد تبریز نیز با تساوی مقابل پیام مخابرات شیراز تقریبا از خطر سقوط به دسته پایین‌تر گریخته و تنها به یک امتیاز در دو بازی آینده خود احتیاج دارد.

ماشین‌سازی به رده دوم جدول صعود کرد

ماشین‌سازی در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول ایران در شیراز موفق شد تیم برق این شهر را با دو گل شکست دهد و  به رده دوم جدول صعود کند. گل‌های ماشین‌سازی را سیدمحمد علوی در دقیقه 30 و محسن دلیر در دقیقه 54 به ثمر رساندند تا ماشین‌سازی به سه امتیاز شیرین خارج از خانه دست یابد.

حلاوت این برد زمانی برای ماشین‌سازان بیشتر می‌شود که سایر تیم‌های مدعی جملگی در مقابل حریفان خود ناکام بودند. نساجی قائم‌شهر در خانه از پس نفت مسجد سلیمان برنیامد و به تساوی رضایت داد. نیروی زمینی در خانه مقابل شیرین فراز متوقف شد. گهر زاگرس نیز در تهران در مصاف با کاوه به تساوی بدون گل دست یافته و در نهایت گل گهر سیرجان با دو گل مغلوب استقلال صنعتی شد. پاس همدان تنها حریف جدی ماشین‌سازی بود که چهار بر یک مقابل شهرداری یاسوج به پیروزی رسید.

با نتایج این هفته ماشین‌سازی با 37 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرده و گهر زاگرس با 36 امتیاز، پاس همدان و نساجی قائم‌شهر با 35 امتیاز تیم‌های بعدی جدول هستند.

ماشین‌سازی در دو هفته باقیمانده این رقابت‌ها ابتدا میزبان آلومینیوم هرمزگان بوده و سپس به یزد رفته و مقابل تربیت این شهر قرار خواهد گرفت.

یک امتیاز برای حفظ امتیاز گسترش فولاد تبریز

گسترش فولاد تبریز در خانه مقابل پیام مخابرات شیراز به تساوی یک بر یک دست یافت تا نتیجه دور رفت به نوعی تکرار شود. در این بازی ابتدا مهمان با یک گل پیش افتاد اما مدافعان تیم شیرازی در دقیقه 77 به اشتباه دروازه تیم خود را گشوده تا این بازی با تقسیم امتیازات به اتمام رسد.

با این تساوی گسترش فولاد تبریز با 29 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت. این تیم در دو بازی آینده خود تنها به یک امتیاز احتیاج دارد تا ماندنش در لیگ دسته یک ایران  قطعی شود.

گسترش فولاد هفته آینده مهمان ابومسلم مشهد است و در هفته پایانی پذیرای پیکان در تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول