اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

هوای آبادان منچستری بود!

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هوای آبادان برخلاف سال‌های قبلی حضورم در این شهر، منچستری بود.

هوای آبادان منچستری بود!

به گزارش خبرگزاری فارس  از آبادان، منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی یک بر یک مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این برای اولین بار است که وقتی به آبادان می‌آیم هوا را اینقدر خوب می‌بینم و به قول معروف هوای آبادان در این فصل منچستری بود.

وی از دیدار تیمش مقابل نفت آبادان گفت و اضافه کرد: هم ما و هم نفتی‌ها به دنبال فرصت بودیم که با کسب سه امتیاز بازی به سمت بالای جدول برویم. تیم فوتبال ذوب‌آهن حتی نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیا داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان افزود: با توجه به اینکه در بازی رفت به نفت آبادان باخته بودیم فکر می‌کردیم که بازی سختی را پیش رو داشته باشیم. البته بین تیمی که غلامحسین پیروانی سرمربی آن بود و تیم امروز صنعت نفت تفاوت‌های زیادی وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: نقاط قوت تیم صنعت نفت را می‌شناختیم و به همین دلیل به بازی مسلط شدیم.

ابراهیم‌زاده  تصریح کرد: می‌دانستیم نفت آبادان در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم حمله می‌کند و اتفاقاً در همین دقایق هم به گل رسید. این گل روی اشتباه بازیکن ما به ثمر رسید. 

وی در همین خصوص گفت: با آنالیز مسابقات قبلی نفتی‌ها متوجه شدیم که بازیکنان این مجموعه زیاد خطا می‌کنند به همین خاطر روی شروع مجدد تمرین کرده بودیم و گل تساوی را هم از روی ضربه ایستگاهی زدیم.

وی در خصوص برگزاری بازی در ساعت 16 گفت و افزود: با توجه به اینکه امشب ساعت 21 از اهواز به اصفهان پرواز داشتیم درخواست کردیم این بازی یک ساعت زودتر برگزار شود.

ابراهیم‌زاده در پایان اضافه کرد: تا پایان فصل با باشگاه ذوب آهن قرارداد داشته و به آن هم متعهد هستم و نمی‌توانم در حال حاضر برای فصل بعد تصمیم گیری کنم.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول